StoryEditorOCM
TribinaNAKON POSTA IDE DERNEK

Izračunali smo za vas cifru koju ćete potrošiti za Uskrs

Piše Sanja Stapić / SD
25. ožujka 2017. - 22:57
ponuda_uskrs-220411

Do 300 kuna na uskršnju trpezu potrošit će ove godine 36 posto građana. Manje od sto kuna potrošit će ih 2,3 posto, od sto do 200 kuna njih 14,5 posto, a ostalih 19,5 posto od 200 do 300 kuna. Ostali će trošiti više, 21,4 posto od 400 do 500 kuna, s tim da će tisuću i više kuna trošiti svako deseto kućanstvo.

Jedno je sigurno, na gotovo svim stolovima onih koji planiraju uskrsni doručak ili ručak ove godine, a takvih je četiri petine građana, bit će kuhana jaja i mladi luk, u 97, odnosno 92 posto jelovnika, te kuhana šunka u gotovo 79 posto.
Svinjetina je meso koje će najčešće odabrati građani za pečenje i bit će u pećnicama njih 32 posto, a slijedi je janjetina u 24 posto obitelji, piše Slobodna Dalmacija.

Osim toga, prema istraživanju Ja Trgovac magazina i agencije "Hendal" koje su proveli tijekom prošlog mjeseca na uzorku od 400 građana starijih od 15 godina, ukupno 57,1 posto anketiranih planira štedjeti pri kupnji namirnica za ovogodišnji Uskrs. To je tek za nijansu bolji rezultat od onog iz istog istraživanja provedenog uoči Uskrsa 2014. godine, kada je 58,8 posto građana izjavilo da će štedjeti pri kupnji namirnica.

Kako navode s portala Ja Trgovac, uoči Uskrsa, koji ove godine slavimo 16. travnja, napravili su redovito anketno istraživanje o planiranoj potrošnji građana za Uskrs, koje je pokazalo da će namirnice najviše nabavljati u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima, što kao svoj odgovor bira 59,4 posto anketiranih, gotovo svaki treći će se opskrbiti artiklima iz vlastite proizvodnje, dok će ih gotovo 31 posto u nabavu potrebne robe na tržnice.

S ovog se portala pozivaju na podatke agencije GfK, prema kojima je u posljednje tri godine prosječna potrošnja u mjesecu u kojem slavimo Uskrs pet posto veća od prosječne mjesečne potrošnje, dok u prosincu trošimo 19 posto više u odnosu na mjesečni prosjek potrošnje, piše Slobodna Dalmacija.

 

Namirnice

kuhana jaja 97,3% ispitanih građana
mladi luk 92,8%
kuhana šunka 78,8%
hren 66,9%
rotkvica 40,2%
pečena svinjetina 32%
orahnjača 29,7%
pečena janjetina 24,3%

 

Planirana potrošnja

manje od 100 kuna 2,3%
od 100 do 199 kuna 14,5%
od 200 do 299 kuna 19,5%
od 300 do 399 kuna 13,1%
od 400 do 499 kuna 21,4%
od 500 do 599 kuna 7,4%
od 600 do 999 kuna 3,6%
više 1000 kuna 10,4%

24. travanj 2024 00:10