KalelargaPLENKOVIĆ U ZADRU ODGOVARAO NA PITANJA O KALMETI

„Nismo razgovarali ni o njegovoj kandidaturi, ni o optužnicama!“

Piše PSD.
7. prosinca 2016. - 22:50

Predsjednik Vlade RH Andrej Plenković boravio je u srijedu poslijepodne u Zadru, gdje se, u Domu županije, sastao sa zadarskim županom Stipom Zrilićem.

- Zadarska županija je 13-a koju sam posjetio od kada sam postao predsjednik Vlade. Razlog posjeta je da se osobno i neposrednom komunikacijom upoznam sa ključnim prioritetima koji su na dnevnom redu županije, gradova i općina. Zadarska županija i Grad Zadar su primjer kvalitetnog razvoja, koji se očituje i u smanjnenoj stopi nezaposlenosti, odličnim rezultatima turističke sezone, snažnom ulogom malog i srednjeg poduzetništva te izrazito kvalitetnom infrastruktiurom – cestovnom, pomorskom i zračnom. Hrvatska vlada će uvažavati bitne ciljeve koje Zadarska županija ima na svom dnevnom redu - rekao je Plenković nakon zatvorenog sastanka sa županom i suradnicima.

- S obzirom na brojne otoke u Zadarskoj županiji i dobre najave da će se u okviru Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU osnovati Uprava za otoke, moći ćemo pridonjeti razvoju otoka ne samo u pogledu turizma već i u pogledu poljoprivrede, gospodarstva, malog i srednjeg poduzetništva, svih onih aspekata koji se odnose i na ribarstvo i na pomorstvo. Zadarska županija, koja je na središnejm dijelu Jadranske obale, važna je u sektoru ribarstva, u kontaktu sam niz godina sa brojnim ribarima ovog kraja, i dok sam bio europski zastupnik. Vodit ću i dalje o njima računa, da se sredstva EU koja imamo na raspolaganju na kvalitetan način iskoriste - zaključio je Plenković.

Zadarski župan Stipe Zrilić je istaknuo da je župan niz godina, no da je Plenković prvi predsjednik Vlade koji je došao u zgradu županije.

- Predsjednika Vlade smo upoznali sa temeljnim podacima i našim planovima razvoja i dakako da smo zainteresirani da sa Vladom imamo kvalitetnu suradnju, kao i sa svakim ministarstvom pojedinačno. Bez te potpore mi ne možemo realizirati naše razvojne projekte, a imamo ih dosta pripremljenih. Veseli me da je predsjednik Vlade rekao da će se nakon porezne reforme naći kompenzacijske mjere kako bi jedinice područne i lokalne samouprave zadržale visinu svojih prihoda i bile spremne realizirati svoje razvojne proijekte - rekao je župan Zrilić.

Plenković je posjet Zadru nastavio sastankom u središnjici HDZ-a u Medulićevoj ulici, gdje se susreo i sa gradonačelnikom Božidarom Kalmetom te cijelim Županijskim odborom HDZ-a.

-Razgovarali smo o svim ključnim pitanjima vezanima za Zadarsku županiju. HDZ je u Zadru i Zadarskoj županiji stranka koja obnaša vlast i daje veliki doprinos našim rezultatima na nacionalnoj razini. Iskoristio sam prigodu da kolegama zahvalim na izvrsnim rezultatima u IX izbornoj jedinici na parlamentarnim izborima i da ih potaknem da se kvalitetno angažiraju u kampanjama koje će uslijediti za predstojeće lokalne izbore. Posebno je važno da HDZ u ovoj sredini održi kontinuitet pobjednika i kontinuitet dobivanja povjerenja hrvatskih birača – rekao je Plenković nakon sastanka.

Na pitanje da li spomenuti kontinuitet podrazumijeva i podršku Kalmeti ako se odluči kandidirati za gradonačelnika, premijer je odgovorio da se rasprava o tome tek očekuje.

- Poruku koju sam poslao svim organizacijama HDZ-a na razini županija, gradova i općina je da smo mi stranka koja funkcionira na temelju supsidijarnosti i teritorijalnog načela ustroja. To znači da će gradske i županijske organizacije u okviru demokratksih procedura iznjedriti kandidate koji će onda biti naši kandidati na izborima u svibnju. U tom pogledu očekujem daljnje rasprave i konzultacije i sa gradskom i sa županijskom organizacijom. Da li će Kalmeta biti kandidat za gradonačelnika, to nije bio predmet razgovora večeras, o tome tek kad dođe vrijeme trebaju razgovarati najprije razina grdaskog i županijskog odbora – kazao je Plenković, koji je, na pitanje da li se razgovaralo i optužnicama, decidirano odgovorio da nije.

- Ne, mi smo o tome, naravno, informirani, ja sam ponovio tezu o presumpciji nevinosti i tu smo završili tu temu – rekao je Plenković.