StoryEditorOCM
PromoFEEL ZADAR

Pet jednominutnih filmova o Zadru krenulo u osvajanje Hrvatske i svijeta

Piše TZ Grada Zadra
1. rujna 2017. - 15:21
feelzadar_pr_vizuali_avantura

S pet jednominutnih filmova o Zadru koji prikazuju vrhunsku gastronomiju, kulturu, avanturizam, slavni zadarski zalazak Sunca i Maraschino kao autentični zadarski proizvod, Turistička zajednica grada Zadra krenula je u marketinšku video kampanju „Osjeti Zadar“ kojom se želi predstaviti jedinstvena zadarska turistička ponuda i do konca listopada produžiti glavna sezona - javlja TZ Grada Zadra.

Korištenje moći filmskog medija nije novost u marketinškim kampanjama, ali ono što zadarsku priču u ovom slučaju čini posebnom upečatljiva je atmosferičnost i poetičnost uratka kojega potpisuje ekipa koju je okupila redateljica Andrea Buča. Snimatelji su Milan Latković i Duje Kundić, montažerka Koraljka Maričić i producentica Mirta Mirt. Na svakom od filmova čita se raspoloženje, senzacija, ambijent i poseban doživljaj Zadra, odnosno nešto sasvim drukčije od uobičajenih turističkih filmova. Zato je „Osjeti Zadar“ (#FeelZadar) bio pravi izbor za naslov kampanje.

„Kreativni senzibilitet redateljice Andree Buče savršeno odgovara poruci i osjećaju Zadra kojega želimo podijeliti s publikom. Nismo željeli napraviti trendovski turistički film, već stvoriti prepoznatljivost i posebnost kao cjelogodišnji turistički adut u kontekstu potencijala kojega Zadar evidentno ima. Željeli smo da se osjeti Zadar“, kaže direktor zadarskog TZ-a Ante Rados za projekt koji je od utorka krenuo u osvajanje hrvatskog, a nakon toga europskog i turističkog tržišta cijelog svijeta.

Film koji glorificira besprijekornu čistoću mora čak i usred grada, bogato kulturno naslijeđe, crkvenu tradiciju i baštinu, muzejske prostore, sportske sadržaje i prirodne ljepote koje ga okružuju, namijenjen je svima – kažu u TZ-u – ali prije svih publici koja traži i želi nešto više. Time se, dodaje direktor Rados, postavljaju viši ciljevi i imperativi.

„Zadar ima potencijal na temelju kojega se može graditi politika destinacije s kvalitetnijom razinom ponude. U turističkom smislu, bio bi grijeh ne isticati kvalitetu autohtonih namirnica iz tla i mora kojima je Zadar okružen, ili jedinstvene recepture za autentična jela i pića našeg podneblja. Uvjereni smo, a ovakvim kampanjama to i poručujemo, kako je Zadar atraktivna cjelogodišnja destinacija za goste iz Hrvatske i one koji dolaze iz svih krajeva svijeta“, ističe prvi čovjek zadarskog turizma.

„Osjeti Zadar“ radio je pored filmske ekipe i cijeli tim iz zadarske Turističke zajednice, a uspjeh ovakvog turističkog predstavljanja Zadra značio bi nastavak kampanje s pet do deset novih turističkih filmova. I to vrlo brzo.

„Za razliku od nekih drugih vrsta promocije, kod on-line kampanja lako je pratiti mjerljivost i uspješnost procesa. Ako ona pokaže dobar rezultat, već u kasnu jesen planiramo napraviti nove filmove. Oni bi bili jesenskog i proljetnog ugođaja kojima bi početkom sljedeće godine odradili širu i ekstenzivniju promociju na vanjskim tržištima s ciljem što ranijeg početka glavne sezone“, kaže PR zadarskog TZ-a Ante Galić uz napomenu kako se paralelno s kampanjom „Osjeti Zadar“ pripremaju promocije na domaćem i stranom tržištu za „Advent u Zadru“ i „Tuna, Sushi & Wine Festival 2018“.

Tako će ovogodišnji adventski program konceptualno donijeti novine vezane za termine te proširenje programa unutar povijesne jezgre, a odmah nakon Adventa i dočeka Nove godine počinju pripreme za četvrto izdanje „Tuna, Sushi & Wine Festivala 2018.“ koji će se odvijati od 2. do 11. veljače.

„Festival ima svoj razvojni put, pa smo sigurni kako će ovaj četvrti još više doprinijeti atraktivnosti Zadra kao destinacije u zimskom razdoblju“, zaključuje Rados.

 

Kampanja prvo u Hrvatskoj, potom u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Francuskoj
Prvi dio kampanje kojoj je osnovni cilj predstavljanje Zadra u osjećaju i doživljaju te produženje glavne turističke sezone do kasno u listopad, odnosno daljnji razvoj potencijala cjelogodišnje destinacije, zasniva se na malo poznatoj činjenici kako 11 posto komercijalnih noćenja zabilježenih u Zadru čine domaći gosti. Zato će u početnoj fazi od tri tjedna ova kampanja biti prije svega namijenjena Hrvatima, i to sa svim elementima kampanje: filmovima, vizualima, PR člancima i posebnom web stranicom. „Nakon što analiziramo kampanju sa sakupljenim iskustvima i zaključcima, pozitivnim ili negativnim, okrećemo se prema tri ključna vanjska emitivna tržišta odakle nam dolaze letovi niskobudžetnih avio-kompanija, a to su Velika Britanija, Njemačka i Francuska“, kaže direktor Rados.

 

Pet filmova, pet poruka o Zadru
Svaki od pet filmova nosi različito raspoloženje i drukčiji doživljaj grada, pa su različiti i slogani koji se pojavljuju na kraju jednominutnih turističkih filmova. „Jednom kad ga probaš, zaljubit ćeš se“, „ Dom najljepšeg sunčevog zalaska na svijetu“, „Flaming Sunset. Iskustvo zbog kojega nikad nećeš požaliti“, „Shvatite svoju zabavu ozbiljno“ i „Idi gdje pobjednici idu“ – poruke su kojima filmovi efektno zaključuju prikazane jedinstvene doživljaje Zadra.

 

Suradnici u projektu
Osim već navedene ekipe koja je filmove osmislila zajedno s TZ grada Zadra, u projektu su sudjelovali i mnogi glumci, statisti, plesači, kaskaderi i izvođači uključeni u sam proces izrade video materijala. Za osmišljavanje marketinških poruka i komunikacije bili su zaduženi copywriteri, za grafiku tvrtka Hoba, web stranicu posebno za ovu kampanju izradila je Spring Media, a opsežnu online marketinšku kampanju realizirao je Telum, sve redom mlade i nagrađivane tvrtke iz Zadra.
25. studeni 2024 09:19