S pet jednominutnih filmova o Zadru koji prikazuju vrhunsku gastronomiju, kulturu, avanturizam, slavni zadarski zalazak Sunca i Maraschino kao autentični zadarski proizvod, Turistička zajednica grada Zadra krenula je u marketinšku video kampanju „Osjeti Zadar“ kojom se želi predstaviti jedinstvena zadarska turistička ponuda i do konca listopada produžiti glavna sezona - javlja TZ Grada Zadra.
Korištenje moći filmskog medija nije novost u marketinškim kampanjama, ali ono što zadarsku priču u ovom slučaju čini posebnom upečatljiva je atmosferičnost i poetičnost uratka kojega potpisuje ekipa koju je okupila redateljica Andrea Buča. Snimatelji su Milan Latković i Duje Kundić, montažerka Koraljka Maričić i producentica Mirta Mirt. Na svakom od filmova čita se raspoloženje, senzacija, ambijent i poseban doživljaj Zadra, odnosno nešto sasvim drukčije od uobičajenih turističkih filmova. Zato je „Osjeti Zadar“ (#FeelZadar) bio pravi izbor za naslov kampanje.
„Kreativni senzibilitet redateljice Andree Buče savršeno odgovara poruci i osjećaju Zadra kojega želimo podijeliti s publikom. Nismo željeli napraviti trendovski turistički film, već stvoriti prepoznatljivost i posebnost kao cjelogodišnji turistički adut u kontekstu potencijala kojega Zadar evidentno ima. Željeli smo da se osjeti Zadar“, kaže direktor zadarskog TZ-a Ante Rados za projekt koji je od utorka krenuo u osvajanje hrvatskog, a nakon toga europskog i turističkog tržišta cijelog svijeta.
Film koji glorificira besprijekornu čistoću mora čak i usred grada, bogato kulturno naslijeđe, crkvenu tradiciju i baštinu, muzejske prostore, sportske sadržaje i prirodne ljepote koje ga okružuju, namijenjen je svima – kažu u TZ-u – ali prije svih publici koja traži i želi nešto više. Time se, dodaje direktor Rados, postavljaju viši ciljevi i imperativi.
„Zadar ima potencijal na temelju kojega se može graditi politika destinacije s kvalitetnijom razinom ponude. U turističkom smislu, bio bi grijeh ne isticati kvalitetu autohtonih namirnica iz tla i mora kojima je Zadar okružen, ili jedinstvene recepture za autentična jela i pića našeg podneblja. Uvjereni smo, a ovakvim kampanjama to i poručujemo, kako je Zadar atraktivna cjelogodišnja destinacija za goste iz Hrvatske i one koji dolaze iz svih krajeva svijeta“, ističe prvi čovjek zadarskog turizma.
„Osjeti Zadar“ radio je pored filmske ekipe i cijeli tim iz zadarske Turističke zajednice, a uspjeh ovakvog turističkog predstavljanja Zadra značio bi nastavak kampanje s pet do deset novih turističkih filmova. I to vrlo brzo.
„Za razliku od nekih drugih vrsta promocije, kod on-line kampanja lako je pratiti mjerljivost i uspješnost procesa. Ako ona pokaže dobar rezultat, već u kasnu jesen planiramo napraviti nove filmove. Oni bi bili jesenskog i proljetnog ugođaja kojima bi početkom sljedeće godine odradili širu i ekstenzivniju promociju na vanjskim tržištima s ciljem što ranijeg početka glavne sezone“, kaže PR zadarskog TZ-a Ante Galić uz napomenu kako se paralelno s kampanjom „Osjeti Zadar“ pripremaju promocije na domaćem i stranom tržištu za „Advent u Zadru“ i „Tuna, Sushi & Wine Festival 2018“.
Tako će ovogodišnji adventski program konceptualno donijeti novine vezane za termine te proširenje programa unutar povijesne jezgre, a odmah nakon Adventa i dočeka Nove godine počinju pripreme za četvrto izdanje „Tuna, Sushi & Wine Festivala 2018.“ koji će se odvijati od 2. do 11. veljače.
„Festival ima svoj razvojni put, pa smo sigurni kako će ovaj četvrti još više doprinijeti atraktivnosti Zadra kao destinacije u zimskom razdoblju“, zaključuje Rados.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....