StoryEditorOCM
PromoSPORTINA ISTRAŽUJE

Koje zanimanje je najpopularnije među djevojkama?<br />  

Piše Promo
19. siječnja 2018. - 11:31

Sportina Group, vodeća retail kompanija u regiji je napravila istraživanje o tome koje je zanimanje najpopularnije među djevojkama. Zaključak istraživanja je da su na prvom mjestu i dalje poslovi u modnoj industriji te tako donosimo jedan od primjera kako prodavači  u Sportina grupaciji vide svoju ulogu u toj branši.

Koliko vremena ste već u Sportini Group?
Na proljeće će biti 4 godine, mali jubilej koji namjeravam proslaviti sa svojim kolegama.

Kako ste počeli raditi za regionalnu retail kompaniju?
Pošto sebe doživljavam kao komunikativnu, pozitivnu i energičnu osobu, oduvijek sam znala da će moj posao biti vezan za ljude i komunikaciju. Uz to, kako sam još od malih nogu voljela modu, taj mi je način način izražavanja (kako kod sebe, tako i kod drugih) bio jako važan, pa me put odveo u područje mode i prodaje.
Na oglas Sportine Group, u kojem su tražili mlade, ambiciozne ljude za posao, prijavila sam se sa 20 godina u jednoj od njihovih trgovina. Sportina Group me prihvatila bez ikakvog prodajnog iskustva, na čemu sam joj jako zahvalna. Posao sam dobila u Sportini koja je poseban tip trgovine jer kupcima nudi kombinaciju muških i ženskih urbanih brandova.  Usuđujem se reći da me je Sportina uspješno formirala u profesionalnog prodavača. Uz povjerenje nadređenih sam se iz sramežljive djevojke pretvorila u samovjerenu, profesionalnu prodavačicu. U mojem slučaju se doista potvrdilo pravilo: ako te nešto zanima i ako si spreman učiti, nema prepreka na radnom mjestu.

Što Vam je najvažnije u vašem poslu?
Tim, tim i još jednom tim. Osjećam se kao da sam dio jedne velike obitelji, što Sportina Group zaista i je, iako je riječ o korporaciji koja posluje na 11 tržišta i ima više od 2000 djelatnika. Sve nas povezuje strast prema modi, ali i poštovanje koje gajimo prema našim kupcima. Želimo ih učiniti zadovoljnima, kako našom uslugom, tako i aktualnom ponudom. Našim novim kolegama zato prenosimo iskustvo koje se bazira na želji i namjeri da nas naše stranke prihvate kao partnere, ili radije kao prijatelje koji imaju više znanja o modnim smjernicama i aktualnostima u modi, te nam zato treba vjerovati. Zbog toga se naši kupci stalno vraćaju u naše dućane. Znači, naš cilj nije prodati proizvod ako on zaista ne zadovoljava potrebe naših kupaca.

Koja lekcija Vam je puno značila i promijenila način razmišljanja?
Ona lekcija koja se odnosi na to da zaista malo treba kako bismo izgubili redovnog kupca, a puno treba kako bismo dobili nove kupce. To imam stalno na umu, zato doživljavam satisfakciju kada vidim da se nakon slanja naših prodajnih informacija kupci doista oglase kako bi vidjeli što im od aktualne ponude odgovara. Oni su zaista uvjereni da će dobiti tzv. value for money. Raduje me što nam stranke vjeruju i što biraju našu trgovinu, iako je konkurencija jako velika.

Kako objašnjavate internu krilaticu Sportine Group da su prodavači glavni ambasadori robnih marki?
Brandove koje imamo konkretno u trgovini Sportina, gdje i ja radim, predstavljamo kupcima na najbolji mogući način. Sportina prodaje urbanu modu iz srednjeg cjenovnog ranga, a prije svega prodajemo kvalitetu.
To imamo u vidu i onda kada traju rasprodaje i kada se zaista naša odjeća može kupiti po jako niskim cijenama. Prodajemo kvalitetne modne artikle iza kojih stoji cijeli Sportinin tim. Tako je i s drugim brandovima koji se prodaju u našim franšiznim trgovinama ili u XYZ trgovinama, koje su poseban ponos naše kompanije.

Imate li neku anegdotu s radnog mjesta?
Našlo bi se puno anegdota. Jednom je u trgovinu došao suprug jedne gospođe koja je naš redovni kupac. On je tražio provjeru njene kartice Sportina Group Kluba kako bi se uvjerio je li zaista kod nas potrošila koliko je doma prijavila. To mu, naravno, nismo mogli otkriti, ali simpatično je bilo što smo mu tom prigodom uspjeli prodati jednu košulju. Izdvojila bih još jedan primjer koji mi je ostao u sjećanju. Bio je to posjet jedne bake iz unutrašnjosti Hrvatske koja je došla s unukom kako bi joj kupila ljetnu haljinu. Dok je njena unuka, tinejdžerica, isprobavala haljine, baka je komentirala kako je velika šteta što u vrijeme dok je ona bila mlada nije bilo takve (kratke) odjeće.

Gdje se vidite kroz pet godina?
Dobro pitanje. Svakako u Sportini Group koja u regiji ima više od 350 trgovina i više od 80 brendova. Iako sam za sada prodavačica, sistem je jako dobro postavljen, te omogućava napredovanje. Nije rijetkost da prodavači napreduju do pozicije visual managera ili čak retail managera. Imamo interne natječaje na kojima svatko može pokazati svoje afinititete i želje. Mene još uvijek ispunjava kontakt s kupcima, makar me sve više privlači i uređenje trgovine i promocija artikala. Vidjet ćemo… Vrijeme će pokazati.
 
 UKOLIKO BI I TI ŽELIO/ŽELJELA RADITI U VODEĆOJ RETAIL KOMPANIJI JUGOISTOČNE EUROPE, PROVJERI NAŠE AKTUALNE OGLASE ZA POSAO.

U ožujku otvaramo nove trgovine u Supernovi Zadar. Povećavamo Sportinu, otvaramo XYZ, A I X, Esprit, Superdry i Parfois.
Tražimo ljude koji se ne boje realizirati svoje želje.
 
Želiš li postati naš kolega?
Prijavi se!

26. travanj 2024 05:23