"U posljednjih osam mjeseci intenzivno smo pregovarali sa dva dobavljača sportske opreme, a odlučili smo se za Champion, jer smatramo da Zadar zaslužuje takvo ime. Drago mi je da su ljudi iz te tvrtke prepoznali Zadar kao potencijal i marketinški zanimljivu priču.
To što mi u određenim trenucima stavljamo instituciju kluba u podređeni položaj je naš problem, ali ljudi izvana možda bolje prepoznaju Zadar kao košarkaški brend. Tako su i u ovom slučaju, već u prvim kontaktima, iskazali pozitivno mišljenje oko ulaganja u naš klub. U današnje vrijeme, kada traje borba za svaku kunu i kada uspijete potpisati sponzorski ugovor sa tako svjetski poznatim partnerom, za nas je to velika čast i zadovoljstvo -kazao je Boris Skroće , direktor KK Zadar i nastavio:
- U sljedećih nekoliko mjeseci planiramo zaokružiti ovu priču, prvo sa web shopom, a zatim i sa fan shopom. Tražili smo partnera i pronašli ga u Championu i Sport Visionu. Nije slučajnost da baš u ovom trenutku tražimo voditelja marketinga. Nadam se da ćemo to čim prije pokrenuti, na zadovoljstvo naših brojnih navijača – zaključio je Skroće.
Ida Kišić, voditeljica marketinga tvrtke Sport Vision kazala je:
- Počašćeni smo i ponosni što smo uspjeli dogovoriti suradnju s Košarkaškim klubom Zadar, koji ima dugu i veliku tradiciju, baš kao i Champion i nekako si baš odgovaraju. Klubu želim uspješnu sezonu i nadam se dugoročnoj suradnji.
Mario Maljković, voditelj prodaje momčadskog sporta tvrtke Sport Vision rekao je:
- Jedan od ciljeva Sport Visiona je nametnuti se na sportskoj karti Hrvatske i kroz mlađe uzraste, a Zadar, kao vodeći košarkaški kolektiv kroz povijest, vidimo kao idealnu startnu poziciju za to. Veliko hvala Borisu Skroći na ukazanom povjerenju. Nadam se da ćemo ugovor i produljiti kada za to dođe vrijeme, a do tada Zadru želim mnogo sportskih uspjeha u opremi Champion.
Dražen Žura