StoryEditorOCM
Zadar plusDOBITNA LJUBAVNO-POSLOVNA KOMBINACIJA

Zadranka Josipa i Belgijanac Philip: Naša tvrtka "Salt Sand Stone" najbolje proizvode zadarske regije predstavlja u Belgiji

26. listopada 2017. - 21:30
položena

Zadranka Josipa Zekanović (32) i Belgijanac Philip Dupont (34) pravi su dokaz kako ljubav i posao idu ruku pod ruku. Njen snažan karakter i upornost te njegova belgijska pristojnost i “nos” za posao, prije dva mjeseca doveli su ih do otvaranja tvrtke u Zadru pod nazivom “Salt Sand Stone” koja se bavi posredništvom, točnije plasiranjem proizvoda Zadarske županije na belgijsko tržište. Obilazeći lokalne proizvođače, pronalaze zanimljive zadarske proizvode koje zatim predstavljaju većim belgijskim tvrtkama te ih one potom distribuiraju diljem zemlje.

Ne moramo otići daleko u prošlost da bismo čuli kako je priča Josipe i Philipa započela. Philip, koji je u Belgiji radio kao analitičar, prema preporuci prijatelja u travnju ove godine zaputio se na odmor u Hrvatsku. Nakon Pule i Rovinja, put ga je odveo u Zadar i Nin gdje je odlučio posjetiti solanu i kupiti suvenire za prijatelje i obitelj. U ninskom Muzeju soli tada je radila Josipa, bivša novinarka i tadašnja voditeljica Muzeja soli, koja ga je odvela na turu i tu započinje njihova ljubavna priča. Poslovna se na nju nastavlja jer ubrzo dolaze na ideju da i sami otvore tvrtku koja će ninsku sol prodavati u Belgiji.

- Nisam ja odabrao Zadar za život, Zadar je odabrao mene! Sviđa mi se mentalitet ljudi ovoga grada, nekako je snažan. Potpuno drugačiji od pristojnog, pomalo uštogljenog belgijskog. Osim toga, kad dođete u Zadar i vidite sve što on nudi, od kamena ste ako vam srce nije ukradeno, riječi su to Philip Duponta kojem dan sada započinje ispijanjem kave, jer - to je hrvatski način, tvrdi on. Zatim kreću dogovarati poslove, dan im je ispunjen sastancima, a ured je tamo gdje je laptop.

- Za sada radimo sa nekoliko tvrtki čiji smo predstavnici u Belgiji i fokusirani smo na veleprodaju. Jedna od njih je spomenuta Solana Nin čija je proizvodnja potpuno ekološka, a radimo i sa kamenom sa zadarskog područja koji Belgijanci koriste za uređenje interijera i eksterijera. U siječnju imamo dogovorene prezentacije po belgijskim restoranima gdje ćemo predstaviti i gastronomsku ponudu zadarskog kraja – tu prvenstveno mislim na ulje, sir i vino, govori nam Josipa, a Philip dodaje kako belgijska kuhinja, naravno, ne poznaje mediteranski utjecaj, no ako je suditi po njegovom ukusu – Belgijancima bi se trebala svidjeti.

Dosadašnje iskustvo rada sa belgijskim tvrtkama govori im da su na početku ljudi vrlo začuđeni kada ih kontaktiraju i ponude im hrvatske proizvode, no ipak, dobro su upućeni u njihovu kvalitetu. Ovaj ljubavno-poslovni par upravo na sjeveru Belgije vidi najveći prostor za plasiranje naših proizvoda. Osim toga, ljetnu sezonu iskoristit će i za promicanje turizma u Zadarskoj županiji.

- Dobili smo upite belgijskih turističkih agencija i za njih se sada radi koncept, odnosno zajedno izrađujemo program. Turisti iz Belgije u Zadar u prosjeku dolaze na više od deset dana, važna im je sigurnost koju ovaj grad pruža i žele kvalitetnu uslugu. Osim standarnih ljepota, u cilju nam je u ture uključiti i ruralna područja zadarskog zaleđa, opisuje Josipa naglašavajući kako su otvoreni za suradnju sa svim tvrtkama na zadarskom području koji bi svoje proizvode željeli plasirati na belgijsko tržište.

- Hrabro smo, ali racionalno ušli u posao. Iako nam se poslovno i privatno sada skroz isprepliće, čvrsto stojimo na zemlji i dogovaramo se oko svega. Za sada je plan dio godine provesti ovdje, a dio u Belgiji. Vidjet ćemo, iz dana u dan... a veselimo se svakom novom danu, zajedno zaključuje ovaj mladi par poduzetnika.

25. travanj 2024 00:29