stdClass Object
(
[id] => 632411
[title] => Olja "Skandal" nakon smrti supruga, kontroverznog poduzetnika, hvata uzde poslovanja, ali i širi vidike: Nemojte sad moj rad proglasiti pornjavom, ali itekako mi imponira što sam privukla pozornost
[alias] => olja-skandal-nakon-smrti-supruga-kontroverznog-poduzetnika-hvata-uzde-poslovanja-ali-i-siri-vidike-nemojte-sad-moj-rad-proglasiti-pornjavom-ali-itekako-mi-imponira-sto-sam-privukla-pozornost
[catid] => 305
[published] => 1
[introtext] =>
[fulltext] =>
Akademska slikarica Olja Einfalt Mihovilović iz Splita tijekom protekle godine dana doživjela je svojevrstan “coming out”, ali ne u smislu javnog obznanjivanja svoje seksualne orijentacije, nego stavova vezanih uz više segmenata života - piše Slobodna Dalmacija.
Za manje upućene u lik i djelo donedavno prilično samozatajne umjetnice, evo pojašnjenja: Olja je vlasnica brendova “Skandal Fashion” i vlastite linije nakita “O.E.”, i to u cijelosti nakon smrti supruga, kontroverznog splitskog poduzetnika Marka Mihovilovića, u gradu poznatog i kao “Marko Skandal”.
Dakle, Olja je doživjela veliki osobni i poslovni gubitak smrću voljenog supruga, s kojim je utemeljila jedan od prvih hrvatskih odjevnih brendova početkom ratnih devedesetih, brenda koji je u svjetlu tadašnjih okolnosti uistinu bio “drugačiji”, smion i cjenovno prisupačan široj publici.
Zajedno su gradili poslovno carstvo, dizajnirali odjeću i širili poslovanje, koje je u zenitu “Skandala” naraslo do 22 prodavaonice diljem Hrvatske, brojilo 110 zaposlenika i zaradu mjerljivu “velikim brojevima” koji su, naposljetku, doveli do suradnje s Kinom, gdje je Olja kao umjetnička direktorica odlazila čak četiri puta na godinu birati repromaterijale i uz potporu kineske radne snage svoje snove oblikovati u stvarnost.
Istodobno, izrađivala je ručno vlastiti nakit, a i taj je segment dovela do manufakture s desecima zaposlenika koji su izrađivali replike u ograničenim serijama prema njezinim idejama.
U međuvremenu se jedan od prvih “upadljivih” i “skandaloznih” brendova u mladoj hrvatskoj državi uhodao i razvio, a nakon vrhunca poslovanja, uslijedio je bolan sunovrat.
Življa sam nego ikad
- Nikad se nismo oporavili od globalne recesije, logike velikih brojeva i ulaza stranih korporacija na hrvatsko tržište u mjeri da bismo mogli povratiti zenit “Skandala”, pa i mog nakita koji s njim čini svojevrsnu organsku cjelinu. Ipak, zadržali smo tridesetak ljudi od njih više od stotinu, s dvadeset i dva dućana pali smo na dva, ali stabilna, na vrhunskim lokacijama, te dvije galerije za plasman mog nakita.
Što se potonjeg tiče, možda su mi čak i važnije inozemne platforme na kojima ga prepoznaju i kupci poput Paris Hilton, Sweedish House Mafije, a i drugi – zagonetno se osmjehuje Einfalt Mihovilović, dajući naslutiti pikanteriju.
Naime, kad je – rekosmo – iznenada izgubila supruga od zloćudne bolesti prije godinu dana, Olja je na vlastitu primjeru pokazala da očaj uistinu može potaknuti genij. Umjesto da potone u tugu, uhvatila je obje uzde poslovanja, koje je do tada samo umjetnički supervizirala, dok je tehnički dio prepuštala Marku.
A on, ruku na srce, baš i nije bio na glasu kao “poslodavac iz snova” u Splitu...
- Znam za brojne kritike upućene mom pokojnom suprugu, i nisam uvijek odobravala njegov stil rada, ponašanje prema zaposlenicima, niti poslovne poteze. No, on je bio dominantan, njegova je bila zadnja, ali zato je meni ostavljao umjetničku slobodu i poštivao moje ideje.
Morate razumjeti, ja sam uz njega izrasla na neki način, iako sam akademska slikarica, bez njega u poslovnom smislu ne bih postojala. Naposljetku, ali ne i najmanje važno, ja sam tog čovjeka voljela i bila mu odana. Voljela sam njegov vizionarski duh, smisao za humor, čak i njegove mane. Unatoč njima, u mnogim je stvarima bio ispred vremena.
Drago mi je što je naša kći jednako kreativna; upravo je na drugoj godini studija dizajna u Londonu dobila stipendiju Alexandera MyQueena! Zahvaljujući njoj te brojnim obvezama koje su se stvorile nakon Markove smrti, jednostavno nisam imala vremena potonuti u tugu.
Štoviše, sad se osjećam življa nego ikad, puna sam entuzijazma kao na nekom novom početku, i želim opet “Skandal” učiniti nezaobilaznom butigom za sve Splićanke i Splićane, a ne samo furešte – kazuje naša izuzetno mladolika i pomalo “otkačena” sugovornica.
A furešti su, čini se, prepoznali i njezin nakit. I to ne bilo koji “strejnđeri”...
Dakle, evo pikanterije: drugu godinu zaredom Olja Einfalt svoj je brend nakita, koji se već sjajno prezentira i prodaje na megafestivalu “Burningman” u Nevadi, predstavila i na sajmu erotike “Venus” u Berlinu. Lani je premijerno iskoračila tamo uz potporu tada još živog Marka, a ove godine uz pratnju svojeg radnog tima “pojačanog” posebnim “guest starom”: zagrebačkim stilistom Nevenom Ciganovićem Cigijem! Također, ove je godine dobila nekoliko, blago rečeno, uzbudljivih posebnih narudžbi, i to od vodećih zvijezda, glumica i glumaca, pornoindustrije!
Kreativno volontiranje
- Molim vas, nemojte sad moj rad proglasiti pornjavom, ali itekako mi imponira što sam privukla pozornost. Znate, kroz brendove odjeće “Skandal” i “O.E.” nakita želim poslati nekoliko poruka. Kao prvo, poruku o nenasilju i toleranciji, zatim poruku o “drugačijosti” i smionosti, pravu na vlastitu osobnost i vizualni identitet.
Želim iskoračiti iz konzervativne hrvatske sredine kako bih ju učinila boljom, manje hermetičnom, a više slobodoumnom – veli poduzetnica, no nadasve umjetnica.
Važna stvar koja obilježava njezin aktualni rad je i – kreativno volontiranje.
- Moj pokojni muž više je bio opterećen zaradom, a meni je važno zadovoljiti neku moju unutarnju potrebu za stvaranjem i, makar i u puno manjem opsegu, zadovoljiti ljude oko sebe u smislu adekvatne naknade za rad i jedne lijepe, familijarne atmosfere kojom težim. Ono što me, pak, osobito usrećuje je raditi nešto što uopće ne namjeravam unovčiti, a to su – performansi – vragolasto će Olja glede svojih društveno i socijalno angažiranih umjetničkih istupa.
Iako je vlastitom “godinom proizvodnje” bliže zlatnom dobu Miše Kovača negoli onom Rite Ore, Olja E.M. savršeno se, kao neka kameleonka, prilagodila aktualnim trendovima i oboružala suvremenim virtualnim sredstvima komunikacije. U toj fuziji novih alata, aktualnog trenutka i vlastita umjetničkog nerva, Olja je snimila za Instagram nekoliko video-performancea, od kojih jedan tematizira percepciju žena u današnje vrijeme.
- U pin-up kostimu – s potpisom “Skandal”, dakako – šećem se po zidu, ali me ljudi kamenuju i ja, personifikacija današnje žene kao “provokatorice”, padam s tog zidića. Ipak, ustajem, i u sličnoj “neprikladnoj” odjeći i zavojima opet se ponosno šećem istim mjestom.
Drugi, pak, video najavljuje moj novi projekt “Blue taxy”, dakako, to je samo spin kojim želim reći da se u Splitu više isplati baviti taksiranjem nego umjetnošću jer gradonačelnik sad najavljuje da mi s umjetničkim radovima moramo izaći iz Dioklecijanovih podruma, dok taksisti smiju parkirati tik do ulaza u taj spomenik kulture. I tu njihove privilegije u odnosu na nas ne prestaju, ali zapravo nemam ništa protiv tog posla, samo protiv neravnopravnog tretmana od strane lokalne vlasti.
Treći video prikazuje mene kao umjetnicu kako prodajem staklenu ribu – svoje umjetničke uratke iz darovnog unikatnog programa – na splitskoj ribarnici jer nemam drugog izbora.
I tako dalje, ideja imam bezbroj, problema još i više, ali svako loše životno iskustvo može biti dobra inspiracija – približava svoje novootkriveno umjetničko poslanje Olja Einfalt Mihovilović, Splićanka koja je očigledno naumila zagaziti debelo izvan svih društveno nametnutih nam, konvencionalnih okvira.
Akademska slikarica Olja Einfalt Mihovilović iz Splita tijekom protekle godine dana doživjela je svojevrstan “coming out”, ali ne u smislu javnog obznanjivanja svoje seksualne orijentacije, nego stavova vezanih uz više segmenata života - piše Slobodna Dalmacija.
Za manje upućene u lik i djelo donedavno prilično samozatajne umjetnice, evo pojašnjenja: Olja je vlasnica brendova “Skandal Fashion” i vlastite linije nakita “O.E.”, i to u cijelosti nakon smrti supruga, kontroverznog splitskog poduzetnika Marka Mihovilovića, u gradu poznatog i kao “Marko Skandal”.
Dakle, Olja je doživjela veliki osobni i poslovni gubitak smrću voljenog supruga, s kojim je utemeljila jedan od prvih hrvatskih odjevnih brendova početkom ratnih devedesetih, brenda koji je u svjetlu tadašnjih okolnosti uistinu bio “drugačiji”, smion i cjenovno prisupačan široj publici.
Zajedno su gradili poslovno carstvo, dizajnirali odjeću i širili poslovanje, koje je u zenitu “Skandala” naraslo do 22 prodavaonice diljem Hrvatske, brojilo 110 zaposlenika i zaradu mjerljivu “velikim brojevima” koji su, naposljetku, doveli do suradnje s Kinom, gdje je Olja kao umjetnička direktorica odlazila čak četiri puta na godinu birati repromaterijale i uz potporu kineske radne snage svoje snove oblikovati u stvarnost.
Istodobno, izrađivala je ručno vlastiti nakit, a i taj je segment dovela do manufakture s desecima zaposlenika koji su izrađivali replike u ograničenim serijama prema njezinim idejama.
U međuvremenu se jedan od prvih “upadljivih” i “skandaloznih” brendova u mladoj hrvatskoj državi uhodao i razvio, a nakon vrhunca poslovanja, uslijedio je bolan sunovrat.
Življa sam nego ikad
- Nikad se nismo oporavili od globalne recesije, logike velikih brojeva i ulaza stranih korporacija na hrvatsko tržište u mjeri da bismo mogli povratiti zenit “Skandala”, pa i mog nakita koji s njim čini svojevrsnu organsku cjelinu. Ipak, zadržali smo tridesetak ljudi od njih više od stotinu, s dvadeset i dva dućana pali smo na dva, ali stabilna, na vrhunskim lokacijama, te dvije galerije za plasman mog nakita.
Što se potonjeg tiče, možda su mi čak i važnije inozemne platforme na kojima ga prepoznaju i kupci poput Paris Hilton, Sweedish House Mafije, a i drugi – zagonetno se osmjehuje Einfalt Mihovilović, dajući naslutiti pikanteriju.
Naime, kad je – rekosmo – iznenada izgubila supruga od zloćudne bolesti prije godinu dana, Olja je na vlastitu primjeru pokazala da očaj uistinu može potaknuti genij. Umjesto da potone u tugu, uhvatila je obje uzde poslovanja, koje je do tada samo umjetnički supervizirala, dok je tehnički dio prepuštala Marku.
A on, ruku na srce, baš i nije bio na glasu kao “poslodavac iz snova” u Splitu...
- Znam za brojne kritike upućene mom pokojnom suprugu, i nisam uvijek odobravala njegov stil rada, ponašanje prema zaposlenicima, niti poslovne poteze. No, on je bio dominantan, njegova je bila zadnja, ali zato je meni ostavljao umjetničku slobodu i poštivao moje ideje.
Morate razumjeti, ja sam uz njega izrasla na neki način, iako sam akademska slikarica, bez njega u poslovnom smislu ne bih postojala. Naposljetku, ali ne i najmanje važno, ja sam tog čovjeka voljela i bila mu odana. Voljela sam njegov vizionarski duh, smisao za humor, čak i njegove mane. Unatoč njima, u mnogim je stvarima bio ispred vremena.
Drago mi je što je naša kći jednako kreativna; upravo je na drugoj godini studija dizajna u Londonu dobila stipendiju Alexandera MyQueena! Zahvaljujući njoj te brojnim obvezama koje su se stvorile nakon Markove smrti, jednostavno nisam imala vremena potonuti u tugu.
Štoviše, sad se osjećam življa nego ikad, puna sam entuzijazma kao na nekom novom početku, i želim opet “Skandal” učiniti nezaobilaznom butigom za sve Splićanke i Splićane, a ne samo furešte – kazuje naša izuzetno mladolika i pomalo “otkačena” sugovornica.
A furešti su, čini se, prepoznali i njezin nakit. I to ne bilo koji “strejnđeri”...
Dakle, evo pikanterije: drugu godinu zaredom Olja Einfalt svoj je brend nakita, koji se već sjajno prezentira i prodaje na megafestivalu “Burningman” u Nevadi, predstavila i na sajmu erotike “Venus” u Berlinu. Lani je premijerno iskoračila tamo uz potporu tada još živog Marka, a ove godine uz pratnju svojeg radnog tima “pojačanog” posebnim “guest starom”: zagrebačkim stilistom Nevenom Ciganovićem Cigijem! Također, ove je godine dobila nekoliko, blago rečeno, uzbudljivih posebnih narudžbi, i to od vodećih zvijezda, glumica i glumaca, pornoindustrije!
Kreativno volontiranje
- Molim vas, nemojte sad moj rad proglasiti pornjavom, ali itekako mi imponira što sam privukla pozornost. Znate, kroz brendove odjeće “Skandal” i “O.E.” nakita želim poslati nekoliko poruka. Kao prvo, poruku o nenasilju i toleranciji, zatim poruku o “drugačijosti” i smionosti, pravu na vlastitu osobnost i vizualni identitet.
Želim iskoračiti iz konzervativne hrvatske sredine kako bih ju učinila boljom, manje hermetičnom, a više slobodoumnom – veli poduzetnica, no nadasve umjetnica.
Važna stvar koja obilježava njezin aktualni rad je i – kreativno volontiranje.
- Moj pokojni muž više je bio opterećen zaradom, a meni je važno zadovoljiti neku moju unutarnju potrebu za stvaranjem i, makar i u puno manjem opsegu, zadovoljiti ljude oko sebe u smislu adekvatne naknade za rad i jedne lijepe, familijarne atmosfere kojom težim. Ono što me, pak, osobito usrećuje je raditi nešto što uopće ne namjeravam unovčiti, a to su – performansi – vragolasto će Olja glede svojih društveno i socijalno angažiranih umjetničkih istupa.
Iako je vlastitom “godinom proizvodnje” bliže zlatnom dobu Miše Kovača negoli onom Rite Ore, Olja E.M. savršeno se, kao neka kameleonka, prilagodila aktualnim trendovima i oboružala suvremenim virtualnim sredstvima komunikacije. U toj fuziji novih alata, aktualnog trenutka i vlastita umjetničkog nerva, Olja je snimila za Instagram nekoliko video-performancea, od kojih jedan tematizira percepciju žena u današnje vrijeme.
- U pin-up kostimu – s potpisom “Skandal”, dakako – šećem se po zidu, ali me ljudi kamenuju i ja, personifikacija današnje žene kao “provokatorice”, padam s tog zidića. Ipak, ustajem, i u sličnoj “neprikladnoj” odjeći i zavojima opet se ponosno šećem istim mjestom.
Drugi, pak, video najavljuje moj novi projekt “Blue taxy”, dakako, to je samo spin kojim želim reći da se u Splitu više isplati baviti taksiranjem nego umjetnošću jer gradonačelnik sad najavljuje da mi s umjetničkim radovima moramo izaći iz Dioklecijanovih podruma, dok taksisti smiju parkirati tik do ulaza u taj spomenik kulture. I tu njihove privilegije u odnosu na nas ne prestaju, ali zapravo nemam ništa protiv tog posla, samo protiv neravnopravnog tretmana od strane lokalne vlasti.
Treći video prikazuje mene kao umjetnicu kako prodajem staklenu ribu – svoje umjetničke uratke iz darovnog unikatnog programa – na splitskoj ribarnici jer nemam drugog izbora.
I tako dalje, ideja imam bezbroj, problema još i više, ali svako loše životno iskustvo može biti dobra inspiracija – približava svoje novootkriveno umjetničko poslanje Olja Einfalt Mihovilović, Splićanka koja je očigledno naumila zagaziti debelo izvan svih društveno nametnutih nam, konvencionalnih okvira.
Olja "Skandal" nakon smrti supruga, kontroverznog poduzetnika, hvata uzde poslovanja, ali i širi vidike: Nemojte sad moj rad proglasiti pornjavom, ali itekako mi imponira što sam privukla pozornost
Akademska slikarica Olja Einfalt Mihovilović iz Splita tijekom protekle godine dana doživjela je svojevrstan “coming out”, ali ne u smislu javnog obznanjivanja svoje seksualne orijentacije, nego stavova vezanih uz više segmenata života - piše Slobodna Dalmacija.
Za manje upućene u lik i djelo donedavno prilično samozatajne umjetnice, evo pojašnjenja: Olja je vlasnica brendova “Skandal Fashion” i vlastite linije nakita “O.E.”, i to u cijelosti nakon smrti supruga, kontroverznog splitskog poduzetnika Marka Mihovilovića, u gradu poznatog i kao “Marko Skandal”.
Dakle, Olja je doživjela veliki osobni i poslovni gubitak smrću voljenog supruga, s kojim je utemeljila jedan od prvih hrvatskih odjevnih brendova početkom ratnih devedesetih, brenda koji je u svjetlu tadašnjih okolnosti uistinu bio “drugačiji”, smion i cjenovno prisupačan široj publici.
Zajedno su gradili poslovno carstvo, dizajnirali odjeću i širili poslovanje, koje je u zenitu “Skandala” naraslo do 22 prodavaonice diljem Hrvatske, brojilo 110 zaposlenika i zaradu mjerljivu “velikim brojevima” koji su, naposljetku, doveli do suradnje s Kinom, gdje je Olja kao umjetnička direktorica odlazila čak četiri puta na godinu birati repromaterijale i uz potporu kineske radne snage svoje snove oblikovati u stvarnost.
Istodobno, izrađivala je ručno vlastiti nakit, a i taj je segment dovela do manufakture s desecima zaposlenika koji su izrađivali replike u ograničenim serijama prema njezinim idejama.
U međuvremenu se jedan od prvih “upadljivih” i “skandaloznih” brendova u mladoj hrvatskoj državi uhodao i razvio, a nakon vrhunca poslovanja, uslijedio je bolan sunovrat.
Življa sam nego ikad
- Nikad se nismo oporavili od globalne recesije, logike velikih brojeva i ulaza stranih korporacija na hrvatsko tržište u mjeri da bismo mogli povratiti zenit “Skandala”, pa i mog nakita koji s njim čini svojevrsnu organsku cjelinu. Ipak, zadržali smo tridesetak ljudi od njih više od stotinu, s dvadeset i dva dućana pali smo na dva, ali stabilna, na vrhunskim lokacijama, te dvije galerije za plasman mog nakita.
Što se potonjeg tiče, možda su mi čak i važnije inozemne platforme na kojima ga prepoznaju i kupci poput Paris Hilton, Sweedish House Mafije, a i drugi – zagonetno se osmjehuje Einfalt Mihovilović, dajući naslutiti pikanteriju.
Naime, kad je – rekosmo – iznenada izgubila supruga od zloćudne bolesti prije godinu dana, Olja je na vlastitu primjeru pokazala da očaj uistinu može potaknuti genij. Umjesto da potone u tugu, uhvatila je obje uzde poslovanja, koje je do tada samo umjetnički supervizirala, dok je tehnički dio prepuštala Marku.
A on, ruku na srce, baš i nije bio na glasu kao “poslodavac iz snova” u Splitu...
- Znam za brojne kritike upućene mom pokojnom suprugu, i nisam uvijek odobravala njegov stil rada, ponašanje prema zaposlenicima, niti poslovne poteze. No, on je bio dominantan, njegova je bila zadnja, ali zato je meni ostavljao umjetničku slobodu i poštivao moje ideje.
Morate razumjeti, ja sam uz njega izrasla na neki način, iako sam akademska slikarica, bez njega u poslovnom smislu ne bih postojala. Naposljetku, ali ne i najmanje važno, ja sam tog čovjeka voljela i bila mu odana. Voljela sam njegov vizionarski duh, smisao za humor, čak i njegove mane. Unatoč njima, u mnogim je stvarima bio ispred vremena.
Drago mi je što je naša kći jednako kreativna; upravo je na drugoj godini studija dizajna u Londonu dobila stipendiju Alexandera MyQueena! Zahvaljujući njoj te brojnim obvezama koje su se stvorile nakon Markove smrti, jednostavno nisam imala vremena potonuti u tugu.
Štoviše, sad se osjećam življa nego ikad, puna sam entuzijazma kao na nekom novom početku, i želim opet “Skandal” učiniti nezaobilaznom butigom za sve Splićanke i Splićane, a ne samo furešte – kazuje naša izuzetno mladolika i pomalo “otkačena” sugovornica.
A furešti su, čini se, prepoznali i njezin nakit. I to ne bilo koji “strejnđeri”...
Dakle, evo pikanterije: drugu godinu zaredom Olja Einfalt svoj je brend nakita, koji se već sjajno prezentira i prodaje na megafestivalu “Burningman” u Nevadi, predstavila i na sajmu erotike “Venus” u Berlinu. Lani je premijerno iskoračila tamo uz potporu tada još živog Marka, a ove godine uz pratnju svojeg radnog tima “pojačanog” posebnim “guest starom”: zagrebačkim stilistom Nevenom Ciganovićem Cigijem! Također, ove je godine dobila nekoliko, blago rečeno, uzbudljivih posebnih narudžbi, i to od vodećih zvijezda, glumica i glumaca, pornoindustrije!
Kreativno volontiranje
- Molim vas, nemojte sad moj rad proglasiti pornjavom, ali itekako mi imponira što sam privukla pozornost. Znate, kroz brendove odjeće “Skandal” i “O.E.” nakita želim poslati nekoliko poruka. Kao prvo, poruku o nenasilju i toleranciji, zatim poruku o “drugačijosti” i smionosti, pravu na vlastitu osobnost i vizualni identitet.
Želim iskoračiti iz konzervativne hrvatske sredine kako bih ju učinila boljom, manje hermetičnom, a više slobodoumnom – veli poduzetnica, no nadasve umjetnica.
Važna stvar koja obilježava njezin aktualni rad je i – kreativno volontiranje.
- Moj pokojni muž više je bio opterećen zaradom, a meni je važno zadovoljiti neku moju unutarnju potrebu za stvaranjem i, makar i u puno manjem opsegu, zadovoljiti ljude oko sebe u smislu adekvatne naknade za rad i jedne lijepe, familijarne atmosfere kojom težim. Ono što me, pak, osobito usrećuje je raditi nešto što uopće ne namjeravam unovčiti, a to su – performansi – vragolasto će Olja glede svojih društveno i socijalno angažiranih umjetničkih istupa.
Iako je vlastitom “godinom proizvodnje” bliže zlatnom dobu Miše Kovača negoli onom Rite Ore, Olja E.M. savršeno se, kao neka kameleonka, prilagodila aktualnim trendovima i oboružala suvremenim virtualnim sredstvima komunikacije. U toj fuziji novih alata, aktualnog trenutka i vlastita umjetničkog nerva, Olja je snimila za Instagram nekoliko video-performancea, od kojih jedan tematizira percepciju žena u današnje vrijeme.
- U pin-up kostimu – s potpisom “Skandal”, dakako – šećem se po zidu, ali me ljudi kamenuju i ja, personifikacija današnje žene kao “provokatorice”, padam s tog zidića. Ipak, ustajem, i u sličnoj “neprikladnoj” odjeći i zavojima opet se ponosno šećem istim mjestom.
Drugi, pak, video najavljuje moj novi projekt “Blue taxy”, dakako, to je samo spin kojim želim reći da se u Splitu više isplati baviti taksiranjem nego umjetnošću jer gradonačelnik sad najavljuje da mi s umjetničkim radovima moramo izaći iz Dioklecijanovih podruma, dok taksisti smiju parkirati tik do ulaza u taj spomenik kulture. I tu njihove privilegije u odnosu na nas ne prestaju, ali zapravo nemam ništa protiv tog posla, samo protiv neravnopravnog tretmana od strane lokalne vlasti.
Treći video prikazuje mene kao umjetnicu kako prodajem staklenu ribu – svoje umjetničke uratke iz darovnog unikatnog programa – na splitskoj ribarnici jer nemam drugog izbora.
I tako dalje, ideja imam bezbroj, problema još i više, ali svako loše životno iskustvo može biti dobra inspiracija – približava svoje novootkriveno umjetničko poslanje Olja Einfalt Mihovilović, Splićanka koja je očigledno naumila zagaziti debelo izvan svih društveno nametnutih nam, konvencionalnih okvira.