StoryEditorOCM
4 kantunaDIADORA S EMITIRANJEM KREĆE U LIPNJU

Koncesija za lokalnu televiziju dodijeljena tvrtki 'Diadora Media' u vlasništvu Marije Vicković i Slavice Vulin

15. ožujka 2018. - 23:15
diadora6-150318

Vijeće za elektroničke medije u srijedu je donijelo odluku o dodjeli koncesije tvrtki "Diadora Media" za televizijsko područje D-7, koje je pokrivala bivša televizija VOX.

Tvrtku "Diadora Media" u siječnju 2018. godine osnovale su Marija Vicković i Slavica Vulin s temeljnim kapitalom od 20 tisuća kuna, a početak emitiranja nove Diadora TV najavljen je početkom lipnja ove godine. Za frekvenciju D-7 natjecale su se još Televizija Jadran, Nezavisna televizija, "Robur" i dosad nepoznata "Diadora Media". Iako je ponuda tvrtke "Robur" iz Čakovca imala najviše glasova vijeća, ispala je iz utrke jer su dobili koncesiju u D-6 području, koje pokriva Karlovačku i dio Ličko-senjske županije. Diadora je po glasovima bila odmah iza njih te je dobila pravo na koncesiju, koja osim Zadarske pokriva i Šibensko-kninsku te ostatak Ličko-senjske županije, stoga najavljuju osnivanje dvije redakcije, jedne u Zadru, druge u Šibeniku.

Lokalni sadržaji

- U Zadru je nastao televizijski prazan prostor otkad se VOX ugasio i kakav god da je on bio, ljudi su navikli da se prikazuju lokalni sadržaji. Tamo sam i ja započela novinarski posao, vodeći sportsku emisiju. S vremenom sam ušla u sve sfere televizijskog posla i u njega se zaljubila te s velikom radošću u njega ponovno ulazim - kaže Slavica Vulin, koja zajedno s Marijom Vicković oko godinu dana radi u PR agenciji "Profitus", a osnovale su i udrugu "Imperium" za promicanje ljudskih prava i medijske slobode.

Naime, zanimalo nas je što je ove dvije Zadranke nagnalo da se prijave na natječaj, koje su njihove prednosti i koji će biti programski sadržaj. Hoće li program Diadora TV biti politički neovisan i hoće li njihov medijski sadržaj biti drukčiji od programa ugašene VOX televizije?

- Obje iza sebe imamo 19 godina radnog iskustva. Moje je prvenstveno bazirano na menadžerskom poslu i marketingu, a povezuje nas ljubav prema medijima, govori Marija Vicković, bivša dugogodišnja direktorica marketinga Antene Zadar.

Sam natječaj za koncesiju od kandidata zahtijevao je dosta lokalnog sadržaja, pa Marija i Slavica smatraju da je jedna od njihovih ključnih prednosti bila ta što su od četvero prijavljenih one jedine bile sa zadarskog područja i najbolje poznaju interese lokalnih gledatelja. Što ćemo dakle gledati na malim ekranima?

- Program bi trebao krenuti na ljeto, bit će to svojevrsno uhodavanje, testni period do jeseni, kada konkretnije krećemo s radom. Za ime smo uzeli stari naziv grada Zadra, koje samo po sebi asocira na lokalni sadržaj na kojem će biti naglasak u programu. Svjesne smo da sve ovisi o našoj kreativnosti i koliko ćemo dobro osluškivati želje građana. Za sada je plan obuhvatiti teme za sve uzraste, za mlade, za žene, djecu, manjine, uključujući vjerski, sportski i informativni program 1500 minuta tjedno. I, ponovit ćemo, lokalno, lokalno, lokalno, sve u našoj produkciji. Svjesne smo da digitalni mediji čine svoje, da se mladi više okreću tome, a starija populacija više voli televiziju. Nama je cilj na lokalnoj razini to promijeniti, da nas svi gledaju - kaže Marija.

Prostor u kojem će televizija biti smještena već imaju u vidu, no dogovor oko njega još nisu finalizirale jer su čekale trenutak kada će sa sigurnošću znati da su koncesiju i dobile. Sada im je u cilju prvenstveno zaposliti lokalni kadar.

Koliko vam je važno odmaknuti se od VOX-ova načina rada i koliko ćete dozvoliti politici da se u vaš rad upliće?

- Definitivno se želimo odmaknuti od percepcije lokalne televizije koju je imao VOX. Ovo je nama posao u kojem želimo zadržati objektivnost. Od politike ne možemo pobjeći, ali ne želimo zauzimati nikakve strane, što će se vidjeti na programu - kaže Slavica, ističući kako je ponosna da će iza lokalne televizije stajati dvije žene koje mogu pridonijeti uzdizanju ženske snage u poslovnom svijetu.
- Politika nas nije dovela do ove koncesije, otvorenog srca prijavile smo se na ovaj natječaj, na koji se baš bilo tko mogao prijaviti, složile programsku shemu, bez zakulisnih političkih igara. Ovo je samo početak, naš pravi posao tek sada započinje - zaključuje Marija Vicković.

 

Nedovršena zgrada VOX-a prodaje se za 14 milijuna kuna, a televizijska oprema prodana za 400 tisuća
U srijedu je počela druga elektronička javna dražba FINE za zgradu koja je trebala biti sjedište medijske kuće Vox Rena Sinovčića u ulici Andrije Hebranga na Voštarnici. Iako je zgrada veličine 3501 metara četvornih procijenjena na 28.059.992,05 kuna, sada se prodaje s minimalnom početnom cijenom od 14.029.996,02 kuna, a nadmetanje završava 6. lipnja, uz jamčevinu od 2.805.999,20 kuna. Ukoliko ni na ovoj dražbi ne bude ponuda u trećoj će cijena biti četvrtina utvrđene vrijednosti, a u četvrtoj će početna vrijednostbiti samo 1,00 kuna. Zgrada i teren opterećeni su brojnim hipotekama, razlučno su pravo upisali Hypo AA bank AG, Heta asset resolution AG, Ministarstvo financija, Porezna uprava Zadar te Porezna uprava Dalmacije
Vijeće za elektroničke medije televiziji Vox je trajno oduzelo koncesiju zbog neurednog plaćanja, te zbog toga što se televizija ni nakon opomene Vijeća nije pridržavala ni najmanje 90 posto programske osnove.
Dva dana prije javne dražbe Trgovački sud u Zadru zaključio je i stečaj nad Sinovčićevom tvrtkom nakon što su televizijska oprema i druge pokretnine VOX-a prodane za 412.718,30 kuna. Od kupaca je naplaćeno 127.779,03 kuna, a Agencija za osiguranje radničkih potraživanja djelomično je ispunila svoju obvezu prema radnicima čija su potraživanja utvrđena u iznosu od ukupno 227.702,61 kuna.
B.S.
25. travanj 2024 08:24