AUTO TRŽIŠTE U Dalmaciji u prva tri mjeseca registrirano 2826 novih automobila

AUTO TRŽIŠTE

U prva tri mjeseca ove godine u četiri dalmatinske županije – Splitsko-dalmatinskoj, Šibensko-kninskoj, Zadarskoj i Dubrovačko-neretvanskoj – prodano je ukupno 2826 novih automobila. 

Od toga najveći dio, njih 971, otpada na Splitsko-dalmatinsku županiju, u Zadarskoj je zabilježeno 405 novih registracija, dok su u Šibensko-kninskoj prodana 363 nova vozila.

Nešto lošija od Šibensko-kninske županije bila je Dubrovačko-neretvanska, s 298 novih registracija. Na ovaj rezultat, naročito u samom ožujku, utjecala je obnova rent-a-car flota u sklopu priprema za turističku sezonu

U Splitskoj-dalmatinskoj županiji, gdje je zabilježena 971 nova registracija, najprodavanija marka u razdoblju od siječnja do ožujka bio je Suzuki sa 160 primjeraka, ili 16,48 posto tržišnog udjela. Na drugom mjestu je Volkswagen sa 142 nove registracije (14,62 posto), dok je treći Opel sa 113 prodanih novih automobila (11,64 posto).

Među pet najboljih još su Škoda sa 72 i Toyota sa 65 prodanih novih automobila. Što je tiče samog ožujka, kada je prodano 435 novih automobila, najviše registracija imao je Opel – 90, što čini 20,69 posto tržišnog udjela.

Na drugom mjestu je Volkswagen sa 67 primjeraka (15,40 posto), dok Suzuki na svom kontu imao samo jedno novo vozilo manje – 66 (15,17 posto). Toyota je imala 34 zabilježene nove registracije, a Hyundai 23 prodana vozila.

U Zadarskoj županiji u prva tri mjeseca ove godine prodano je 405 novih vozila, od čega je najveći broj registrirao Volkswagen, i to 65 primjeraka, što je 16,05 posto tržišnog udjela. Drugi je Hyundai s 44 komada (10,86 posto), a Suzuki treći s 37 prodanih vozila (9,14 posto).

Škoda je četvrta s 32, a Mazda peta s 31 novom registracijom. Kad je u pitanju ožujak, registrirano je 138 novih automobila, pri čemu treba istaknuti dobar rezultat Volkswagena, koji je prodao 27 novih vozila (19,57 posto tržišnog udjela), dok je Hyundai drugi s 15 registriranih novih automobila (10,87 posto).

Na treće mjesto je skočila Toyota koja je ostvarila 14 prodanih vozila, dok su Suzuki i Škoda na četvrtom i petom mjestu s 13, odnosno 12 prodanih novih automobila.

U Šibensko-kninskoj županiji u prva tri mjeseca 2018. godine najprodavanija marka je Volkswagen s čak 52,34 posto tržišnog udjela. Naime, Volkswagen je zabilježio 190 novih registracija zahvaljujući u prvom redu rent-a-car tvrtkama.

Daleko iza njega na drugom mjestu je Suzuki s 33 prodana primjerka (9,09 posto), dok je Kia treća s 22 primjerka (6,06 posto). Na četvrtom i petom mjestu su Dacia i Mercedes sa po 14 novih registracija.

Što se tiče ožujka, u kojem je prodano 106 novih automobila, Volkswagen je bio neuhvatljiv s 45 komada (42,45 posto), dok je Suzuki bio drugi s 12 prodanih novih vozila (11,32 posto). Na treće mjesto se probio Nissan s 11 novih registracija, Kia je četvrta s osam, dok je Mercedes peti s prodanih šest primjeraka vozila ovog premium segmenta.

Najlošija županija u prva tri mjeseca je Dubrovačko-neretvanska, gdje je prodano 298 novih vozila. Najbolji je i ovdje Volkswagen s 49 novih registracija, ili 16,44 posto, dok je na drugom mjestu Suzuki s 44 prodana nova automobila (14,77 posto).

Na trećem mjestu je Opel s 35 novih registracija (11,74), dok su na četvrtom i petom mjestu Škoda i Seat, koji su prodali 24, odnosno 16 novih automobila.

U samom ožujku, kada je prodano 110 novih automobila, poslovično najbolji bio je Volkswagen sa 17 primjeraka (15,45 posto), dok je Opel drugi s 15 registracija (13,64 posto), a treći Suzuki s 13 komada (11,82 posto).

Četvrta je Škoda s 11 novih registracija, dok peto mjesto dijele Seat i Kia sa po sedam prodanih novih automobila.

Naslovnica 4 kantuna

Najčitanije