TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA ZADRA Ante Galić: Imamo nevjerojatan promotivni odjek nakon dočeka Luke Modrića u Zadru, najviše poruka podrške stiglo je iz - Madrida!

TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA ZADRA

Brojni turisti su produžili boravak u Hrvatskoj zbog odlične atmosfere u zemlji za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva. To je na brojnim tržištima, uz goleme promotivne efekte, izazvalo i porast potražnje, pa i u Francuskoj, Velikoj Britaniji i Rusiji, s kojima je Hrvatska igrala završne utakmice, kazao je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a.

Govoreći o novoj kampanji za posezonu koja slijedi, istaknuo je da će u tome komunicirati turističke proizvode enogastronomiju, nautiku i aktivni odmor, kao i da nastavljaju s korištenjem sekvenci iz već poznatog spota u svijetu s hrvatskim sportašima i umjetnicima "Ambasadori hrvatskog turizma" s inačicom slogana "Croatia, full of excellent players", koji su pokrenuli tijekom SP-a u Rusiji.

Pritom će nogometaše povezati kroz prizmu fotografija i tekstova s destinacijama iz kojih dolaze, te tako vizualno i komunikacijski spojiti Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Luku Modrića i Zadar, Ivana Perišića i Omiš, Antu Rebića i Imotski, itd.

U Uredu Turističke zajednice grada Zadra kažu kako su dobili iz HTZ-a naputke da im pošalju sve foto i video materijale sa spektakularnog dočeka Luke Modrića, Danijela Subašića, Šime Vrsaljka i Dominika Livakovića u Zadru.

- Mi smo već samostalno napravili odmah iza dočeka jedan naš propagandni paket za Zadar kojega smo distribuirali preko društvenih mreža i odjek je bio zapažen. Zanimljivo je da svi za Luku, koji je istinska svjetska zvijezda, točno znaju iz kojeg je grada što se ne bi moglo reći za druge nogometaše, ali Luku odmah povezuju sa Zadrom i to je jako značajno. Iz Madrida smo tako imali nevjerojatan odaziv, kako za Luku Modrića tako i za cijelu reprezentaciju. bilo je na tisuće pozitivnih komentara i poruka podrške za "srca vatrena", te mnoštvo sheranja naših propagandnih poruka. Švedska, Norveška i druge sjevernije zemlje bile su nešto suzdržajnije, ali odjek uspjeha Hrvatske na Svjetskom prvenstvu bio je zbilja velik svugdje i u tome se krije golem marketinški potencijal - kazao je Ante Galić iz TZ Zadra koji je i do sada sudjelovao u kreiranju nekoliko uspješnih marketinških kampanja zadarskog turizma.

- Što se tiče najnovije kampanje HTZ-a za posezonu koju je najavio Staničić, o njoj ne znamo puno, osim što nam je rečeno da pošaljemo sve materijale koje imamo. Vjerojatno će to netko za njih raditi, a kako će sve to skupa naposlijetku izgledati, vidjet ćemo. Da je Luka Modrić najbolji promotor zadarskog turizma i da će svojim imenom pridonijeti Zadru, to je neupitno - zaključio je Galić.

 

Naslovnica 4 kantuna

Najčitanije