Nedavna proslava 26. rođendana Radio BnM iskorištena je za najavu velikih promjena na medijskoj sceni na području bivše Općine Biograd. Naime, osnivači tvrtke Croata, u kojoj su ravnopravni vlasnici Grad Biograd te općine Pašman, Pakoštane i Sv. Filip i Jakov, uz nova ulaganja u Radio BnM najavili su i pokretanje tjednika, turističke televizije te uspostavu multimedijskog centra sa sjedištem u Biogradu. Svi najavljeni projekti trebali bi se realizirati u naredne dvije do četiri godine, a posao vođenja tih procesa i uspostave nove medijske slike biogradske regije dobila je nova direktorica Radio BnM Nikolina Kovačević koja je dosad radila u nekoliko različitih zadarskih medija.
- Radio BnM je za svoj rođendan promijenio programsku shemu, digitalizirali smo se, podignuli novi portal i povezali se s društvenim mrežama, a u tijeku je i nabava nove radijske opreme. Na jesen planiramo pokretanje BnM Newsa, tjednika na 48 stranica u formatu dnevnih novina, a kroz dvije godine želja osnivača je pokrenuti i BnM TV s kojom se namjeravamo povezati s našim medijskim partnerima u Sloveniji i Njemačkoj i tako poslati sliku s biogradske rivijere u svijet – kaže direktorica Kovačević dodajući kako će sve medijske platforme koje se budu razvijale voditi filozofijom pozitivnih priča.
- Kod nas je čaša uvijek napola puna. Nećemo izbjegavati loše teme i slučajeve, ali ćemo isticati dobre stvari i primjere te pohvaliti sve što valja. Cilj nam je kroz četiri godine, kad svi ti projekti stanu na svoje noge, da Biograd dobije multimedijalni centar koji bi ujedno bio i edukativno središte medijske kulture – ističe nova direktorica Radio BNM-a.
U tom smjeru se već i krenulo, naglašava, pa od iduće školske godine kreće i projekt "Reci što misliš" u koji je uključeno osam osnovnih i srednjih škola na području od Sv. Filipa i Jakova, do Draga, Polače i otoka Pašmana.
- Ušli smo u školske kurikulume, učit ćemo djecu o medijskoj pismenosti, medijskom komuniciranju, web dizajnu i komunikacijskom mendžmentu na svim medijskim platformama. Cilj je educirati djecu od najranije dobi kako bi znala razlikovati kvalitetan od nekvalitenog medijskog sadržaja, što je prava, a što kriva ili lažna informacija. Mentore za dio nastave pronašli smo u školi, a za snimateljske, fotografske i druge edukativne teme dolazit će djelatnici iz naših medija i podučavati učenike – kaže Nikolina Kovačević.
Prvi korak u novom smjeru već je napravljen. Sadašnjih 140 četvornih metara gradskog prostora unutar Tržnice, gdje je sjedište Radio BnM-a, kroz godinu dana povećat će se za još toliko, pa će radio, portal, novine i televizija imati ukupno oko 300 četvornih metara radnog prostora. Povećanje obima posla znači i nova zapošljavanja. Već na jesen, pokretanjem novina, sadašnjih deset zaposlenika Radio BnM-a dobit će dva do tri "pojačanja", a pokretanjem drugih medija kroz dvije godine broj bi se trebao popeti na 20-ak zaposlenih, govori direktorica Kovačević.
Gradonačelnik Biograda Ivan Knez malu medijsku revoluciju iz gradskih i općinskih proračuna ne shvaća kao trošak već ulaganje u obrazovanje i informiranje građana koje će se kroz godine itekako isplatiti.
- To će biti lokalne novine u kojima će dominirati komunalne teme, a ne visoka politika. Važno je informirati i obrazovati građane, da imaju sve potrebne informacije vezane uz svoja prava, ali i obveze, kako bi život u zajednici bio lakši i jednostavniji za sve. Novine bi se prodavale na kisoku po cijeni dovoljnoj da se pokriju troškovi proizvodnje, a distribuirale bi se na cijelom području bivše Općine Biograd pa i šire. Od njih ne očekujemo zaradu, niti da podižu spomenik liku i djelu Ivana Kneza. O meni mogu pisati samo negativno, ali neka građanima objasne, primjerice, kako će prikupljati otpad, gdje će biti zeleni otoci i što znače reciklažna dvorišta – plastičan je Knez koji pozdravlja promjene na Radio BnM jer su vratile slušanost.
- Projekt turističke televizije nije zamišljen kao klasična televizijska postaja već kao promidžbeno-informativni program koji bi radili u suradnji s hotelskim kućama i iznajmljivačima na našem području. To znači da bi gosti dolaskom u sobu na televizoru odmah mogli naći infomacije o događanjima na našoj rivijeri, osnovne informacije o prirodnim ljepotama, zabavnim sadržajima, gastronomskoj ponudi i slično. Da gosti znaju gdje su došli i što se taj dan oko njih događa, na potezu od Pirovca do Nina. Dakle bez politike i teških tema, nego točne, precizne i kvalitene informacije za goste, ali i građane jer utjecaj naših medija ne želimo ograničiti samo na naše usko područje – jasan je gradonačelnik Biograda.
Koliko će cijela operacija pokretanja novih medija koštati još se uvijek ne zna, no zna se da će se troškovi dijeliti na četiri ravnopravna dijela, između osnivača tvrtke Croata.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....