StoryEditorOCM
4 kantunaVIDEO: NEVJEROJATNO ISKUSTVO ČETVEROČLANE OBITELJI TURISTA

Radeta: Zadar je postao raj za hohštaplere! Za kuglicu sladoleda od 10 kuna moji su gosti morali platiti 1050 kuna!

23. srpnja 2019. - 23:13
radeta3-301018

"Zadar je postao raj za hohštaplere" tvrdi Daniel Radeta, predsjednik Udruge privatnih iznajmljivača u Zadru i gradski vijećnik SDP-a, nakon što je na svojoj stranici na Facebooku objavio iskustvo četveročlane obitelji turista koja je, da bi pojela sladoled na Poluotoku, platila više od tisuću kuna neplaniranih troškova, od kazne za parkiranje i pauk službe do astronomske provizije za podizanje novca s bankomata.

Radeta kaže da su sve to debeli razlozi zbog kojeg će on, ali i njegovi kolege mali iznajmljivači, dobiti negativne recenzije, a stvarni krivac za takvo stanje je gradska uprava koja je dopustila da se povijesna jezgra unakazi bezbrojnim bankomatima, te gradska tvrtka Obale i lučice, odgovorna za lošu organizaciju parkiranja na području Poluotoka.

- Slučajno se radi o gostima koji su odsjeli kod mene, ali to se događa gotovo svakodnevno zadnje tri-četiri godine – kaže Radeta koji je negativno iskustvo svojih gostiju ilustrirao svim neplaniranim računima koje su morali platiti, također objavljene na FB stranici.

 

- Većinu tih problema generira loša organizacija parkinga, poglavito na području Foše. Naplatna i nenaplatna parking mjesta nisu primjereno označena, gosti ne znaju gdje smiju, a gdje ne smiju parkirati. Parking u prvoj zoni je plave boje, u drugoj bijele, ali i zona za dostavna vozila su bijele boje. Problem je što se oko toga ne mogu složiti ni komunalni redari i djelatnici Obale i lučica. Tako imate situaciju da Obale i lučice dozvoljavaju parking na kolniku, a policija to smatra prekršajem – navodi Redata i nastavlja:

- Drugi su problem automati za parking karte. Gotovo 80 posto ih ne radi i svi su na kovanice. Papirnati novac i kartice ne primaju. Upravo sam snimio video kako jedni gosti 20 minuta pokušavaju platiti parking kovanicama, ali aparat ne radi. Dok se oni snađu, Obale i lučice im naplate kaznu za parkiranje. Ako su slučajno uspjeli ostaviti auto i odu u grad, tamo ih čekaju nove "zamke" – slikovit je Radeta, aludirajući na šumu bankomata kod kojih je provizija od 15 do 20 posto u odnosu na podignut iznos.

- Za iznos od 1500 kuna to vam je oko 300 kuna. Za jednu transakciju! Pa to je nova vrsta prevare, a turisti ne vole da ih se tako pljačka. Osim toga, tečaj po kojem dobivaju novac iz bankomata je 6,5 kuna za jedan euro. Normalno je da onda gost očekuje da i druge usluge plaća po istom tečaju. Sve je to loše, jako loše za percepciju destinacije, za naš turizam, a najviše se sve to odbija upravno nama malim iznajmljivačima – naglašava njihov predsjednik.

Konačno, kad su Radetini gosti pojeli sladoled i prošetali gradom u Foši nisu zatekli svoj automobil jer ga je u međuvremenu, zbog pogrešnog parkiranja, podigao pauk!

- To vam je još 750 kuna troška zato što parking u Foši nije primjereno označen. A za što? Za kuglicu sladoleda od 10 kuna. Da bi pojeli sladoled u vrijednosti 40 kuna, četveročlana obitelj je platila troškove parkiranja i kazni te provizija na bankomatu od 1050 kuna! Zar to nije pljačka? Zato se gosti s razlogom osjećaju prevareno – zaključuje Radeta.

Pokušali smo odgovore potražiti kod direktora Obale i lučica Eduarda Duke, ali ga nismo uspjeli dobiti na radnom mjestu. Tajnica nam je rekla da je vani, a broj njegovog službenog telefona nam ne smije dati. Htjela nas je spojiti s njegovim zamjenikom, Marinom Dvornikom, ali ni on nije bio na radnom mjestu. Nakon nekoliko minuta čekanja ponovno samo nazvali Obalu i lučice i tražili Duku ili Dvornika, ali nam je rečeno da smo zakasnili.

- Nažalost, radno vrijeme je do tri sata, oni više nisu na poslu.

03. svibanj 2024 09:33