PROJEKT ADRION 5SENSES Ivana Surać pravi je primjer kako uključiti svih pet osjetila u zadarsku turističku ponudu

PROJEKT ADRION 5SENSES

Koliko je teško stvoriti novi turistički proizvod te ga kvalitetno, uz pomoć dobrog marketinga, plasirati na tržište?

Upravo su se ovim, i mnogim sličnim pitanjima, bavili iz Agencije Zadra Nova koji su ujedno i jedini hrvatski partneri na europskom projektu naziva „Adrion 5Sesnes”.

Predstavili su našu zemlju preko zadarske županije kroz njezine turističke proizvode, zajednice i razne turističke aktivnosti. Kako nam je pojasnila Nika Cohen, voditeljica projekta, ovim su projektom nastojali oplemeniti turističku ponudu, pomažući raznim ljudima koji se bave turizmom i koji stvaraju zanimljive proizvode te umrežavajući ih s institucijama kako bi svoj proizvod što jednostavnije plasirali na tržište.

- Smatramo da nikad nije dovoljno kvalitetnih proizvoda! Cijeli je projekt zapravo baziran na tome da se kroz razne turističke usluge i proizvode razvije ponuda svih pet osjetila. Da se ne ide samo isključivo samo na jedno osjetilo, poput vida, već da ide na podražaj svih pet osjetila kroz jedan glavni i onda da se preko toga razvije jedna drugačija, kvalitetnija ponuda – istaknula je Cohen te dodala kako su primjeri dobre prakse Solana Nin, Paška sirana, Vinarija Fiolić, Šinjorina Smokva, Adriatic Shell odnosno vina koja sazrijevaju pod morem i mnogi drugi.

Dodala je kako će se kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja: Hrvatske, Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke.

Jedna od partnerica projekta je i Zadranka Ivana Surać, predstavnica obrta za savjetovanje u turizmu „Feel Croatia”, koja gostima dubljeg džepa, smještenih u luksuznim turističkim objektima, nudi upravo usluge koje pobuđuju svih pet osjetila.

- Zanimljivo je kako sam započela sa svojim obrtom paralelno uz ovaj projekt Adrion ni ne znajući da i oni i ja nudimo gotovo iste usluge i ideje. Razvoj senzornog turizma u Hrvatskoj je tek u povojima, no važno je napomenuti kako je jako dobro krenuo sa svojom implementacijom u zadarskoj županiji – naglasila je Surać, istaknuvši kako je marketing ključan u ovoj sferi turizma, doduše, kao i svakoj.

- Sve se više jača svijest o važnosti marketinga u turističke svrhe, a s ovim novim pristupom turizmu, u kojem se potiču sva osjetila, definitivno će još više pomoći u boljem plasmanu proizvoda na zahtjevno turističko tržište – pojasnila je Surać.

Kao primjer novih zadarskih proizvoda koji bi mogli obogatiti turističku ponudu kao originalni suveniri, Surać je izabrala staklene periske mlade umjetnice Zvonimire Karavide, o kojoj smo prvi pisali prije nekoliko mjeseci.

- Izrazito je bitno da mladi ljudi imaju dobre primjere prakse te baš ovakve projekte koji će im pomoći pri plasiranju njihove priče na tržište, uz naravno pametnu marketinšku strategiju – zaključila je Surać.

Naslovnica 4 kantuna

Najčitanije

IZGRADNJA „LOVAČKE KUĆE” U POLAČI PRIJAVLJENA GRAĐEVINSKOJ INSPEKCIJI „Nije bilo natječaja, ne zna se tko radi, plaća se na crno...” Tomislav Prtenjača: „Sve je u redu samo kada se ništa ne radi – više se neću kandidirati za načelnika!”

„Nije bilo natječaja, ne zna se tko radi, plaća se na crno...” Tomislav Prtenjača: „Sve je u redu samo kada se ništa ne radi – više se neću kandidirati za načelnika!”
Aktualni načelnik Polače Tomislav Prtenjača već je sada 99 posto siguran da se sljedeće godine više neće kandidi...
„Nije bilo natječaja, ne zna se tko radi, plaća se na crno...” Tomislav Prtenjača: „Sve je u redu samo kada se ništa ne radi – više se neću kandidirati za načelnika!”