Maru Franiću je otišla lamela, 'proklizala', Mirku Pendu je 'crko' motor, pukla klackalica, Nikoli Kitinu pukla poluosovina... Penda su vukli do boksa, Kitina su odšlepali, Maro Franić je uspio sam napustiti Slovakia Ring. Sreća, svi su napravili vremena na treningu, te će se, ako poprave kvar, naći u subotu, 22. kolovoza, na startu prve od dvije bodovne utrke prvenstva Hrvatska na kružnim stazama, koje se voze na slavnoj slovačkoj pisti čiji je krug 5299 metara te ima 14 zavoja. Druga je na programu u nedjelju, 23. kolovoza.
Nakon što je rastavio auto, Maro Franić je skoknuo do 40-kilometara udaljene Bratislave, glavnog grada Slovačke, po lamelu. Što se tiče Penda, zove se na sve strane, traži se rješenje. Ne treba mu samo nova klackalica, već doslovno cijeli motor....
Alfa i omega Dubrovnik Racinga Dubravko Čikor šalje iz Zagreba upute. Prati što se događa u Slovačkoj. Upozorava svoje kako se utrka prvenstva Hrvatske, auti do dvije litre, vozi skupa s utrkom koja se boduje za CEZ, a CEZ ima leteći start sa čime se Đivo Franić, kaže, nije susreo u karijeri. I sad se uz stazu nedaleko od grada Dunajske Strede slaže taktika, razgovara. Tko je 'doktorirao' leteći start ističe: Dok vozač s prve startne pozicije ne prođe startnu liniju nakon kruga zagrijavanja, ne smiješ preteći nikoga, a kad najbrži s treninga, koji diktira brzinu u krugu zagrijavanja, nakon što 'safety car' ode u boks, spremi se jer tad kreće 'ludilo', koje će propustiti četvorica hrvatskih vozača od kojih su trojica članovi Dubrovnik Racinga (Žarko Knego, Zoran Kotromanović i Veljko Bubičić), koji su preko 2000 kubika. Oni voze svoju trku, te oni imaju stajaći start. Knega čeka i nastup u TCR-u Istočna Europa. Pola sekunde mu je na treningu nedostajalo za TOP 8.
Uglavnom, bit će zanimljivo iduća dva dana. Više od tridesetak hrvatskih vozača je stiglo u Slovačku nakon što je vodstvo Hrvatskog auto i karting savez uspjelo osigurati da HR tablice ne plaćaju europske startnine, već domaće, koje su i tri puta manje. Zatim, HAKS je osigurao besplatan prijevoz trkaćih vozila na relaciji Zagreb – Slovakia Ring, a i sama činjenica na kakvoj se stazi vozi, bila je razlogom što su svi putevi vodili prema Slovačkoj. Davorin Štetner, predsjednik Hrvatskog auto i karting saveza, hvali dvojicu svojih suradnika, Riječanina Deana Grbca, direktora kruga, te Dragana Serdena iz Mokošice, predsjednika HAKS-ovog Odbora za auto sport.
Grobnik je bio prva stanica prvenstva Hrvatske na kružnim stazama gdje su održane dvije utrke nakon kojih u poretku klubova vodi branitelj naslova, Auto klub Dubrovnik Racing, dok u utrkama za naslovom prvaka vode po grupama: Frane Jurkić (Makarska) u grupi 1, Lovro Badurina (Rijeka) u grupi 2, u grupi 3 Maro Franić (Dubrovnik Racing), te Veljko Bubičić (Dubrovnik Racing) u grupi 4.
Prva bodovna utrka PH vozi se ove subote, a druga 24 sata poslije. HAKS je, čuje se na Slovakia Ringu, dogovorio već kako će se 25. listopada voziti hrvatski krug i u Mađarskoj, i to na Hungaroringu, stazi koja je domaćin Formuli 1.
Na Slovakia Ringu je osim sedmorice u dresu Dubrovnik Racinga (Maro i Đivo Franić, Mirko Pendo, Nikola Radnjić, Zoran Kotromanović, Veljko Bubičić i Žarko Knego), četvorice iz Raguse Racinga (Ivan Sentić, Nikša Blažević, Nikola Kitin i Dado Velašević), te jednog iz Župe dubrovačke (Ivan Petrušić), došao iz naše županije i jedan vozač iz Ploča (Sandro Babić). Dakle, ukupno trinaest vozača iz klubova Dubrovačko-neretvanske županije juri Slovačkom....
StoryEditorOCM
AutomobilizamTRENINZI NA KRUGU |
DUBROVAČKI VJESNIK NA SLOVAKIA RINGU Problemi za Mara, Mirka, Nikolu... hoće li uspjeti popraviti aute?, Dubo piše poruke: ‘Pazite, leteći je start!‘
21. kolovoza 2020. - 18:29