Dvorana za prezentacije na vrhu zgrade nekadašnje stare kasarne u Centru za poduzetništvo Dubrovnik bila je premala za sve zainteresirane za besplatnu prezentaciju „Mali trikovi Facebook oglašavanja” koju je održao Mislav Gluščević osnivač digitalne agencije Monchu Digital i jedan od samo tri certificirana Messenger Marketing Experta na području Jugoistočne Europe. On je polaznicima među kojima su bili Dubrovčani iz različitih branši prezentirao kako mogu ostvariti brze pomake u prodajnim rezultatima korištenjem plaćenih oglasnih kampanja na Facebooku.
- Prezentaciju poput ove imali smo krajem prošle godine kada je također bilo puno polaznika, a sada smo - kaže Matea Batinović, iz Centra - morali odbijati ljude jer nije bilo dovoljno mjesta svih koji žele ići u korak s vremenom i naučiti nešto o društvenim mrežama. Mislav Gluščević govorio je o pravilnom razumijevanju Facebook oglasne platforme i načinima na koje se može iskoristiti za brze marketinške i poslovne rezultate. Povezanost Facebooka, Instagrama i Whats App-a, što je marketinški lijevak, kako pravilno odabrati vrste kampanja i oglasa te upravljanja oglasnim budžetom na ekonomičan način, primjerice kako se može s 300 uloženih kuna u digitalni marketing ostvariti promet od 15.000 kuna pravilnim određivanjem ciljne grupe i vrste oglasa...
Sva bi ta saznanja u svoje poslove planiraju pretočiti na radionici nazočni Dubrovčani kojih se većina očekivano bavi nekim od poslova u turizmu, djelatnici su u hotelima, turističkim agencijama, restoranima, no ne i samo oni. Polaznici su bili i iz drugih uslužnih djelatnosti, frizerskih i kozmetičkih salona, trgovci, organizatori vjenčanja i raznih događaja, izrađivači europskih projekata, pa i vlasnici trgovine autodijelovima. Svi od oglašavaja očekuju brze rezultate za svoje projekte.
- Najčešće ljudi najprije pokušavaju sami, pa tek kasnije kada vide da nisu postigli neke rezultate obrate se agencijama koje se bave ovakvim stvarima i znaju pravilan način rada - objašnjava Gluščević - a ima i onih koji su u svom djelovanju došli do granice iza koje ne mogu ostvariti daljnji rast pa se okreću kanalima internet marketinga.
Boris Gluhan, turistički je vodič nije na ovakvoj radionici prvi puta.
- Ovo mi je već treća ili četvrta slična radionica, sudjelovao sam i na onima koje su radili u DURA-i i svaka čast Inkubatoru na ovome. Generalno za bilo koji oblik poslovanja je ovakva vrsta oglašavanja nužna i neizbježna, a omogućuje pregršt mogućnosti i mislim da je nekakav value for money na Facebooku i Instagramu fantastičan. Ne nužno samo u smislu konverzije proizvoda gdje će se on realizirati nego i u smislu dosega, da se o proizvodu čuje i da se za njega zna. Zanimljivo je - kaže Guhan - kako se u periodu od dvije godine na svakoj novoj radionici vidi i pomak i razvoj i da se stvari mijenjaju nevjerojatnom brzinom - dodaje on. Gluhan je kaže, u procesu realizacije nekih novih zanimljivih tura pa očekuje kako će već ove sezone trebati alate o kojima je doznao na radionici.
I Kristina Marić misli da je oglašavanje putem društvenih mreža jedno od najučinkovitijih alata za predstavljanje kako kaže, i nas i proizvoda i usluga koje pružamo.
- Smatram da samo originalnim i jedinstvenim sadržajem možemo privući kupce, ili nove posjetitelje u ugostiteljski objekt. Sada se upuštam u digitalni marketing, dizajniram različite sadržaje za društvene mreže za svoje klijente. Jednostavno, to je grana koja stalno stvara nove trendove i moramo biti u toku svega i pratiti istraživanja - kaže Matić.
Najviše zanimanja, izazvalo je Gluščevićev predavanje o korištenju Messenger chatbota, Facebookovog najnovijeg prodajnog kanala koji je u svijetu sve popularniji naročito u hotelskim lancima, restoranima, privatnim apartmanima i drugim industrijama koje su dobro razvijene i na dubrovačkom području, zbog čega i ovako veliki interes za njegovu radionicu, Messinger chatbooti lako prikupljaju potencijalne klijente u internu bazu, komuniciraju s njima, a rade 24 sata i omogućavaju ogromne uštede i povećavaju učinkovitost poslovanju.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoCENTAR ZA PODUZETNIŠTVO
Bez digitalnog oglašavanja posla ni za hotel i restoran, a niti za prodaju auto dijelova
20. veljače 2020. - 14:50