StoryEditorOCM
DubrovnikOGORČENI ČITATELJ

‘Dolaskom na cijepljenje bio sam užasno iznenađen odgovorom kako se radi o grešci te kako ta „aplikacija“ ne radi...‘

Piše DV
9. lipnja 2021. - 16:09

Obratio nam se čitatelj, razočaran sustavom e-građanin. Evo njegovog pisma: 

- Preko e-građanin naručio sam se danas na cijepljenje u Domu zdravlja Dubrovnik 9.6.2021. u 15,06 sati te uredno dobio e-uputnicu. Kako radim, sve sam podredio cijepljenju te uzeo slobodan dan, da bih dolaskom na cijepljenje bio užasno iznenađen odgovorom kako se radi o grešci te kako ta „aplikacija“ ne radi...

- Na bijeli telefon 08007229 javlja se automat, a iza 15,00 sati "žao mi je, nazvali ste iza radnog vremena". Zaista nemam komentara i jako sam razočaran - napisao nam je čitatelj. 

16. travanj 2024 14:32