StoryEditorOCM
DubrovnikO skupoći avio karata

Franković: Nije korektno penalizirati Dubrovčane, 11 milijuna kuna je Grad platio na ime subvencije karata, bar smo kupili rep aviona!‘

Piše K. F.
7. svibnja 2024. - 12:11

Vijećnika Andra Vlahušića zanimalo je zašto Gruška placa koja je otvorena na zadovoljstvo svih, živi vrlo siromašno a ne kroz cijeli dan te je pitao planira li se prostor TUP-a, park Luja Šoletića i zelenu placu gledati kao cjelinu.

- Zagreb je najudaljeniji europski grad iz Dubrovnika, prosječna cijena avio karte je 200 eura. Planiramo li neku mjeru kako bi putovanje iz Dubrovnika do Zagreba bilo povoljnije kao do Rima, Pariza... Danas se iz bilo koje europske destinacije putuje za 30 do 40 eura – drugo je Vlahušićevo pitaje.

Gradonačelnik Mato Franković se složio kako se na gruškoj placi nešto mora događati i u popodnevnim satima.

- Zato ćemo na jesen i početi s nekim aktivnostima, razvijati program, raspisivati natječaje za gospodarske subjekte koji će tamo nešto raditi. Bilo bi dobro da je placa cijeli dan ali ne može se to očekivati od OPG-ovaca. Treba krenuti s drugim proizvodima, već se javljaju proizvođači koji bi popodne tamo nešto imali. Ali zašto ne i neka kulturna događanja jer prostor je više nego zanimljiv. Slažem se da park Luja Šoletića prema TUP-u treba sagledavati kao jedinstvenu cjelinu. Kroz novi program konkurentnosti i kohezije očekujemo dobiti što više sredstava i krenuti u neke projekte. Gruž bi se transformirao i dobio novu vizuru. Tvorio bi savršenu cjelinu prostor Gruža s Lapadskom obalom, to bi bila jedna velika šetnica, u tom smjeru treba ići. Započeli smo čišćenje povijesnih vrtova neke objekte smo dignuli treba još dva skladišta, stavit ćemo vrata. Idealno bi bilo da garaža bude ispod povijesnih vrtova ne mogu shvatiti zašto to nije moglo.

Franković je najavio kako će s obzirom na ‘skupoću avio karata i nemogućnost dobivanja karte ako to niste napravili mjesec unaprijed‘ imati sastanak s avioprijevoznikom Croatia Airlinesom.

- Nije korektno penalizirati građane Dubrovnika. Grad je subvencionirao avio-prijevoz a oni su digli cijenu karte za subvenciju. Jedanaest milijuna kuna je Grad platio na ime subvencije karata, bar smo kupili rep aviona CA. Program će morati bit ali ne možemo davati subvenciju da CA na tome zarađuje. I oni bi trebali imati limite po pitanju visine avio karte. Ne može bit da je Ryanairu isplativo za 30 eura po karti voziti do Rima, a CA do Zagreba nama naplaćuje 150 eura. Razumio bih da su avioni prazni ali i u zimskim mjesecima avioni su puni. Subvencionirana državna linija europskim sredstvima i penalizirani građani juga Hrvatske. Činjenica je da smo jedino područje koje nema autocest u i smatram da zaslužujemo drugačiji tretman od drugih.

27. svibanj 2024 21:16