U prodaju su službeno puštene "Isusove cipele". Riječ je o najnovijem modelu Nike Air Max '97 tenisica koji je "pojačan" tako da podsjeća na Isusa, a rasprodan je u nekoliko minuta od trenutka kad je pušten u prodaju, piše Independent.
Par se prodaje za 3000 dolara (20.180 kn), a za tenisice koje su već proglašene kontroverznima zaslužan je kreativni brend MSCHF, dok Nike, osim podloge u obliku modela, nema veze s njima.
Tenisice sadrže svetu vodu iz rijeke Jordan koja je umetnuta u podlogu, tako da se onima koji ih imaju, čini kao da zaista hodaju po vodi. Na desnoj tenisici se nalazi i sićušno raspelo - na vrhu vezica.
"Prisjetili smo se suradnje Arizona ledenog čaja i Adidasa, pa smo htjeli javnosti poslati poruku o tome koliko je zapravo današnja kultura postala apsurdna", rekao je jedan od kreatora New York Postu.
Zanimalo ih je, dodaje, kako bi izgledala suradnja s "jednom od najvećih figura u ljudskoj povijesti"? "Kako bi izgledala modna suradnja s Kristom, priupitali smo se", kaže Daniel Greenberg iz MCHF-a.
Zaintrigirani suludim suradnjama, tenisicama su samo htjeli poslati poruku. No njihov je projekt naišao na otpor i osudu brojnih korisnika društvenih mreža.
"Isusove tenisice - i to postoji. Sadrže vodu rijeke Jordan u potplatima. Nemam riječi", jedan je od "pristojnijih komentara onih koji nisu zabavljeni ovakvom kreacijom.
Drugi su ju nazvali "ponižavajućom i suludom". Kažu da ponižava kršćane i traže da ih povuku iz (online) prodaje.
Tenisice su se ipak rasprodale, a Greenberg, koji je židovske vjeroispovijesti, zaključuje: "Isus je hodao po vodi, pa je ovo bilo jedino logično kad je "suradnja" u pitanju. Novi primjerci bit će pušteni u prodaju svakog drugoh i četvrtog utorka u mjesecu na stranici brenda.
No to nije sve. Sa strane jedne tenisice citat je iz Matejevog evanđelja, kao i točkica crvene boje koja simbolizira Isusovu krv.
"Prisjetili smo se suradnje Arizona ledenog čaja i Adidasa, pa smo htjeli javnosti poslati poruku o tome koliko je zapravo današnja kultura postala apsurdna", rekao je jedan od kreatora New York Postu.
Zanimalo ih je, dodaje, kako bi izgledala suradnja s "jednom od najvećih figura u ljudskoj povijesti"? "Kako bi izgledala modna suradnja s Kristom, priupitali smo se", kaže Daniel Greenberg iz MCHF-a.
Zaintrigirani suludim suradnjama, tenisicama su samo htjeli poslati poruku. No njihov je projekt naišao na otpor i osudu brojnih korisnika društvenih mreža.
"Isusove tenisice - i to postoji. Sadrže vodu rijeke Jordan u potplatima. Nemam riječi", jedan je od "pristojnijih komentara onih koji nisu zabavljeni ovakvom kreacijom.
Drugi su ju nazvali "ponižavajućom i suludom". Kažu da ponižava kršćane i traže da ih povuku iz (online) prodaje.
Tenisice su se ipak rasprodale, a Greenberg, koji je židovske vjeroispovijesti, zaključuje: "Isus je hodao po vodi, pa je ovo bilo jedino logično kad je "suradnja" u pitanju. Novi primjerci bit će pušteni u prodaju svakog drugoh i četvrtog utorka u mjesecu na stranici brenda.