StoryEditorOCM
RegionalDOBILI SMO ODGOVOR IZ HRVATSKIH POŠTA

Evo tko je kriv za kaos u ražanačkoj pošti... Ali to nikako nije pravilo, već iznimka!

Piše IN
15. siječnja 2020. - 11:50

Nakon naše jučerašnje objave o kaosu u poštanskom uredu Ražanac, gdje su sami mještani pretraživali poštanske pošiljke jer novi listonoša ne zna sve adrese, dobili smo odgovor iz Hrvatskih pošta kojeg prenosimo u cijelosti:

"Radnica na šalteru u poštanskom uredu u Ražancu je napravila propust u radu. Dok je pomagala korisniku da ispuni uplatnicu, korisnik ju je upitao ima li pošte za njega. Radnica mu je dala svežanj pošte koju je on pregledao (što se vidi na fotografijama). U tom trenutku korisnik koji je bio sljedeći na redu također je potražio ima li koja pošiljka za njega. Ispričavamo se korisnicima na neugodnosti. Radnica je upozorena na propust koji ni na koji način ne predstavlja željeno postupanje niti način rada Hrvatske pošte.

Na navedenom području doista radi novi poštar, a njemu je (dok ne upozna teren) adresa jedini atribut na temelju koje obavlja dostavu pošiljaka. Zbog netočnih adresa i/ili neoznačenih kuća i poštanskih kovčežića dostava mu je znatno otežana i u pojedinim slučajevima praktički potpuno onemogućena. Točnim i pravilno naznačenim adresama na pošiljkama, koje odgovaraju stvarnom stanju na terenu, kao i pravilnim postavljanjem kovčežića, znatno će se smanjiti broj mogućih reklamacija te osigurati kvalitetna, brza i pravilna dostava svih vrsta pošiljaka sukladno propisanim rokovima. Međutim, to nikako nije opravdanje za ovaj događaj.

Još jednom apeliramo na sve korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala besprijekorno i unutar zakonski propisanih rokova. Tu prije svega mislimo na slijedeće aktivnosti:

1. Ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.)

2. Postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata).

3. Vidljivo isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).

Hrvatska pošta obavlja poštanske usluge u skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama, Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, općim uvjetima poslovanja te aktima Svjetske poštanske unije u međunarodnom prometu, a pošiljke se dostavljaju u zakonski propisanim rokovima. Dnevno se u Hrvatskoj uruči oko milijun i pol pošiljaka, a ako i dolazi do kašnjenja ili problema s dostavom to nikako nije pravilo, već iznimka.

22. travanj 2024 10:50