StoryEditorOCM
SplitREAKCIJA

Banka Kovanica: Žao nam je što je gospodin imao neugodnosti nakon što smu ugasili račun, ali bio je na vrijeme obaviješten

17. siječnja 2021. - 17:59

Ivan Mužić, član Uprave banke Kovanica poslao nam je u nedjelju izjavu kojom reagira na priču našeg sugrađanina objavljenu u tekstu na našem portalu "Banka ‘namučila‘ Splićanina: Iz čista mira su mi ugasili račun. Danima sam tražio objašnjenje zašto su to napravili, a njihov odgovor me iznenadio".

- Nastavno na vaš upit i objavljeni članak u medijima dana 16. siječnja u 17.19h, ovime prije svega iskazujemo žaljenje zbog poteškoća za koje klijent tvrdi da su mu nastale ali istovremeno želimo istaknuti da je bio pravovremeno obaviješten o obvezi dostave dodatne dokumentacije Banci te tek nakon što nije postupio po našem upitu, istome je uz otkazni rok od dva (2) mjeseca poslana pisana obavijest preporučenom pošiljkom o zatvaranju računa, u skladu sa važećim propisima – st...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 14:43