StoryEditorOCM
TribinaTIJEKOM VELJAČE U DALMACIJI PRODANO JE 745 NOVIH AUTOMOBILA

Evo koliko su Zadrani kupili vozila prošli mjesec

Piše Zdravko Juričko/PSD
20. ožujka 2019. - 09:56
guzve3-101018

U prva dva mjeseca ove godine u četiri dalmatinske županije: Splitsko-dalmatinskoj, Šibensko-kninskoj, Zadarskoj i Dubrovačko-neretvanskoj prodano je ukupno 1455 novih automobila. 

Od toga najveći dio, njih 642, otpada na Splitsko-dalmatinsku županiju, u Šibensko-kninskoj županiji zabilježeno je 368 novih registracija, dok je u Zadarskoj županiji prodano 275 novih vozila. Najlošija je Dubrovačko-neretvanska županija sa 170 novih registracija, piše Slobodna Dalmacija.

Tijekom veljače ove godine u spomenute četiri dalmatinske županije prodano je ukupno 745 novih automobila. Od toga najveći dio, njih 336 otpada na Splitsko-dalmatinsku županiju, u Šibensko-kninskoj zabilježeno su 192 nove registracije, dok je u Zadarskoj prodano 126 novih vozila.

Nešto lošija od Zadarske županije bila je Dubrovačko-neretvanska županija s 91 novom registracijom. Rekorder po broju prodanih novih vozila u jednoj županiji je Volkswagen koji je u Šibensko-kninskoj županiji pronašao put do 137 nova kupca. Izrazito dobar rezultat imao je u Splitsko-dalmatinskoj županiji Suzuki koji je prodao 63 nova primjerka, čime je bio najuspješniji brend u Splitu i okolici.

U Splitsko-dalmatinskoj županiji, gdje je registrirano 336 novih vozila, najprodavanija marka tijekom veljače bio je Suzuki, koji je pronašao putdo 63 nova kupca, što je tržišni udio od 18,75 posto. To znači da je u ovoj županiji tijekom veljače gotovo svako peto prodano vozilo bio Suzuki. Na drugom mjestu je Volkswagen s 56 novih registracija ili 16,67 posto tržišnog udjela.

Treće mjesto pripalo je Škodi, koja je na svom kontu zabilježila 36 prodanih primjeraka (10,71 posto), a četvrto Toyoti s 26 novih registracija (7,74 posto). Peto mjesto zauzela je Dacia s 21 prodanim komadom (6,25 posto).

Druga najuspješnija dalmatinska županija po prodaji novih vozila u veljači je Šibensko-kninska, gdje su registrirana 192 nova automobila, od čega čak 137 primjeraka ili fantastičnih 71,35 posto otpada na Volkswagen. To znači da je u toj županiji od deset prodanih automobila, sedam bilo s logom Volkswagena.

Za tako veliki postotak tržišnog udjela značajno je utjecala flotna prodaja. Daleko iza Volkswagena na drugom mjestu je Suzuki koji je prodao 13 novih vozila (6,77 posto), dok je treći Renault s 9 novih registracija (4,69 posto). Na četvrtome mjestu je Citroen, koji je imao šest novih slučajeva registracije s tržišnim udjelom od 3,13 posto, dok je na petome mjestu Dacia s pet prodanih novih automobila (2,60 posto).

U Zadarskoj županiji u veljači je zabilježeno 126 novih registracija, pri čemu je najuspješniji brend ponovno bio Volkswagen s 20 primjeraka ili 15,87 posto tržišnog udjela. Drugo mjesto dijele Hyundai i Suzuki sa po 15 prodanih primjeraka (11,90 posto), dok je četvrti Citroen s 12 novih registracija (9,52 posto). Na petome mjestu je Mazda s 11 novih registracija (8,37 posto).

Najlošija od svih dalmatinskih županija je Dubrovačko-neretvanska sa 91 novoregistriranim vozilom, gdje su najuspješniji bili Opel i Volkswagen s po 14 prodanih novih vozila (15,38 posto). Na trećemu mjestu je Škoda s 9 primjeraka (9,89 posto). Četvrta je Mazda s 8 novih registracija (8,79 posto). Petu poziciju dijele Suzuki i Dacia sa po šest prodanih novih vozila ili 6,59 posto tržišnog udjela u županiji.

Inače, nakon prva dva ovogodišnje mjeseca, od ukupno 20 županija i regija, Splitsko-dalmatinska županija je na drugome mjestu, Šibensko-kninska je šesta, Zadarska je osma, dok je Dubrovačko-neretvanska najlošija od svih dalmatinskih županija, na 10. mjestu.

Što se tiče prodajnih rezultata u veljači ove godine, Splitsko-dalmatinska županija je druga, Šibensko-kninska je bila peta, Zadarska osma, dok je Dubrovačko-neretvanska kao najgora od svih dalmatinskih županija zauzela 9. mjesto.

24. travanj 2024 08:07