StoryEditorOCM
RegionalNEĆE NIKADA

Autobus se izgubio na putu od Splita do Zagreba, putnici na rubu živaca: Zalutali smo već deset puta, bojim se da ćemo završiti u moru!

Piše D.B./Slobodna Dalmacija
20. siječnja 2020. - 12:44

Sada je 9.40, trebali smo doći već na odredište, a mi smo 300 kilometara od Zagreba. Vaši vozači imaju aljkav, neodgovoran, nezainteresiran pristup poslu. Što je najgore, niti ne pomažu jedno drugome u rješavanju problema. Zalutali su barem 10 puta do sada!

Napisao je to upravi prijevoznika Croatia Busa njihov gnjevni putnik V.Ć., jedan od brojnih koji opasno kasni na odredište. Krenuo je jutros u zoru, u 4.30 sati, iz Splita za Zagreb, a kako stoje stvari neće doći prije 13 sati na odredište.

Kako smo detektirali, do ovog velikog kašnjenja došlo je zbog bure, koja je po tko zna koji put zatvorila dionicu autoceste A1 između čvorova Sveti Rok i Posedarje za sve skupine vozila osim osobnih automobila. Svi ostali, među njima i autobusi, upućeni su na obilazak državnim cestama preko Gračaca, Obrovca i Karina.

E sad, tu nastaje drama za putnika Croatia Busa.

- Kako je zatvoren tunel Sveti Rok, izašli smo s autoceste, a vozači su uspjeli zalutati na jadransku magistralu prema Karlobagu. Došli smo skoro do Svete Marije Magdalene! Tamo su se vozači okrenuli nazad i to nakon što sam ih ja obavijestio da je zatvorena i ta cesta. Vraćamo se nazad, šta mislite dokle?

Do Skradina, da dobro ste čuli - Skradin poviše Šibenika, 90 kilometara od polazne stanice Split. Sada vozimo napokon prema Zagrebu, oko Karina smo. Još bi vam puno toga mogao napisati al' bojim se da opet ne zalutamo, ne znam više prema kojoj strani, možda u more - iznerviran je naš čitatelj.

Njegovu priču maloprije su nam potvrdili i u prometnom uredu Croatia Busa, uz napomenu kako je autobus sada trenutno negdje oko Gračaca, dakle 250 kilometara udaljen od Zagreba.

Službenik Croatia Busa nam je priznao da se vozači nisu najbolje snašli nakon što su ih prije tunela Sveti Rok "poslali sa strane" pa su krivo otišli.

Upitali smo ih hoće li putnici, među kojima sigurno ima onih koji su zbog neodgodivih obveza jutros morali biti u Zagrebu (tko bi se inače u 4.30 ujutro uputio na autobus, op. D.B.), biti obeštećeni, a djelatnik Croatia Busa je kazao da im je najpametnije u tom slučaju obratiti se njihovoj pravnoj službi.

Reklamacije primaju putem maila reklamacije@croatiabus.hr.

25. studeni 2024 14:35