StoryEditorOCM
HrvatskaSILOM DOMAĆICA

Poštar ne zvoni niti jedanput: ‘Naplaćuju dostavu, a ne dostavljaju. Kad se hoćeš požaliti, naplaćuju pritužbu koju ne možeš ni izreći. Sram ih bilo!‘

21. travnja 2020. - 08:36

Otkako me Nevistica uputila kako kupovati online, život mi je dobio na kvaliteti. Mislim, ležiš, a kupuješ... I sve je bilo super i sve za pet do neki dan.

Jest, predmetnu suknju naručila sam – i platila Pay Pal karticom Zakonitoga! – još prije tri mjeseca. Da nisam ovako dobro stentana u glavi, još bih na nju bila i zaboravila, ali u mojoj klasi za 900 kuna zaborava nema. Dakle, suknja, komada jedan, šivana po mjeri koju sam uredno isporučila maloj krojačkoj radionici na drugom kraju svijeta, putovala je preko sedam gora i sedam mora...

Poslana poštom. To mi se u tom trenutku uopće nije činilo sumnjivim. Naivno sam mislila: Neš’ ti, vrlo važno, bila pošta, bio DHL, bio GLS, bio Overseas.., svejedno mi je čiji će kurir ljubazno pozvoniti na moja vrata.

No međutim......

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 01:03