StoryEditor
4 kantunaTKO JE MARKO KADIJA, VLASNIK TVRTKE RED WHITE BLUE GROUP?

Najvišu ponudu za najam prostora za hotel iznad Atrija dao je suprug direktorice TZ Zadarske županije Mihaele Kadije!

Piše M. Kalajžić
17. prosinca 2019. - 19:34
1_filmski_ured5-260115

Vlasnik tvrtke Red White Blue Group iz Sv. Filipa i Jakova Marko Kadija, koji je ponudio najviši iznos na javnom natječaju Grada Zadra za zakup velikog i atraktivnog prostora iznad „Atrija” u kojemu je bila smještena ispostava Hrvatskih cesta, suprug je Mihaele Kadije, direktorice Turističke zajednice Zadarske županije.

- Točno je, Marko je moj suprug – potvrdila nam je direktorica TZ Zadarske županije Mihgaela Kadija u telefonskom razgovoru u utorak predvečer. Priznala je da smo je malo iznenadili pitanjem nakon što smo doznali da iza ponude za najam prostora iznad Atrija stoji njen suprug, jer je čitav dan pripremala završne izvještaje Turističke zajednice.

- Znala sam da se javio na natječaj, ali danas još nisam stigla niti promisliti o tome. Suprug se već dugi niz godina bavi obiteljskim turizmom i turističkom agencijom, a ja sam u cijelosti zauzeta poslom u Turističkoj zajednici, tako da na neki način svatko radi svoj posao. Kako komentiram mogući najam prostora iznad Atrija? Pa drago mi je ukoliko bude, zašto ne – rekla je Kadija.

Pitali smo je može li na neki način najam gradskog prostora njenog supruga ugroziti javnu funkciju koju ona obnaša u turističkom sustavu Zadarske županije?

- Natječaj za prostor je bio javan, mogao se javiti tko je god htio, ponude su javno otvorene, procedura uostalom još traje i nije završena, još nije donesena odluka o davanju prostora u najam. Ne znam na koji bi način to moglo utjecati na mene  odnosno moju funkciju, jer suprug se i do sada bavio turizmom i vodio obiteljski turistički biznis, a ja sam bila preokupirana radom u Turističkoj zajednici Zadarske županije. Naravno da razgovaramo o turizmu, ali svatko obavlja svoj posao odijeljeno od posla onog drugog i tako će biti i dalje, neovisno o ishodu natječaja za prostor - rekla je Kadija, uputivši nas da se o poslu s budućim hotelom obratimo njenom suprugu.

To smo i učinili, ali ga u utorak nismo uspjeli kontaktirati telefonom.

Ukoliko Grad Zadar prihvati ponudu supruga direktorice Turističke zajednice Zadarske županije, mjesečni najam prostora u samom središtu gradske jezgre mjesečno bi ga stajao oko 6,5 tisuća eura. Isplati li se to? Prostor je svakako atraktivan, nalazi se odmah iza gradskih vrata na ulazu s mosta u staru jezgru, a budući hotel imao bi komunikaciju i s bedemima pod zaštitom UNESCO-a koji se upravo obnavljaju u okviru izdašnog projekta kojega financira Europska unija i postat će atraktivna gradska kulturno-povijesna atrakcija koja će s obje strane završavati s po jednim baštinskim hotelom, jedan je Bastion vlasnika Jadranka Lisice, a drugi će biti hotel za koji Grad daje u najam prostor iznad Atrija, za koji je Marko Kadija dao najvišu ponudu od 17 eura po kvadratnom metru.

Zgrada je međutim dosta problematična jer je poznato da je Hrvoje Petričić, poznati zadarski ugostitelj, imao puno teškoća s prostorom Atrija u prizemlju kojega je prije nekoliko godina unajmio od Grada Zadra. Petričić se također natjecao za prostor iznad Atrija, ali je ponudio samo početnu cijenu od 12 eura po kvadratnom metru, jer ga je, kako je kazao, ta zgrada i do sada previše koštala i novca i živaca i zdravlja.

- Javio sam se na natječaj s tom ponudom jer je realna s obzirom na potrebna ulaganja – kazao je Petričić kad smo ga pitali zašto je ostao na početnoj ponudi.

Još je prije upozoravao da je krov zgrade loš i treba se cijeli promijeniti, isto kao i instalacije, odnosno kompletno sve treba promijeniti, potpuno ogoliti zgradu iznutra i sve ponovno napraviti. Prema njegovim izračunima, za radove je potrebno najmanje desetak milijuna kuna, bez da se naiđe na neke veće probleme. Bez obzira na ishod natječaja, njegova će tvrtka i dalje ostati u najmu Atrija koji nakon serije problema s kanalizacijom i oborinskim vodama još uvijek ne radi jer se čeka ishod natječaja. A i budući boutique hotel neće imati puno soba, 10 do 12 maksimalno u tih 380 kvadrata, ako bude visoki nivo ponude, a trebao bi, tako da bi vrijeme povrata novca mogao potrajati i 15-tak godina.

Petričić je nedavno priznao, da mu je Atrij bio osnovni biznis - propao bi, ovako su ga drugi poslovi izvlačili. S Atrijem je više bio poplavljen i u radovima, nego što je radio. Zbog toga je i mislio da cijena najma prostora budućeg hotela nije mala s obzirom na cijenu ulaganja jer će se, upozorio je, u tom prostoru trebati dobro namučiti onaj tko uđe u njega.

Uzme li se u obzir najbolja ponuda, Marko Kadija, suprug direktorice TZ Zadarske županije Mihaele Kadije, mogao bi dobiti u najam taj prostor. Bit će to vjerojatno, najzahtjevniji potez u obiteljskom turističkom biznisu obitelji Kadija, gdje će se u poslu s boutique hotelom u centru grada morati dokazati, „i u teoriji i u praksi“.

 

15. lipanj 2021 06:14