StoryEditor
4 kantunaSMART SERVICE

Nitko ne zna koristi li se digitalna beskontaktna aplikacija za ugostitelje u Zadru: imamo mi drugih briga - nemamo gostiju!

Piše Mišel Kalajžić
30. lipnja 2020. - 21:51
foto ilustracijaOlivier Douliery/AFP

Hrvatska obrtnička komora izradila je aplikaciju namijenjenu ugostiteljima u čijoj je promociji sudjelovao i zadarski predsjednik HOK-a, poznati ugostitelj Stipe Knežević. Svrha projekta bila je dati podršku poslovanju ugostitelja u novonastalim izazovnim okolnostima zbog koronavirusa, ali i osigurati alat koji je dio digitalne ere u kojoj se (sve više) nalazimo.

Digitalna aplikacija zapravo je Smart Service odnosno višejezični servis koji omogućava gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda ponudu ugostiteljskog objekta i naruči hranu i piće za svoj stol. Bez preuzimanja i instaliranja aplikacije, bez ostavljanja podataka, već samo koristeći QR kod koji se nalazi na stolu, svaki gost brzo i jednostavno dolazi do željene ugostiteljske usluge. Osim što se smanjuje vrijeme čekanja narudžbe za gosta i ostvaruje efikasnija usluga, osoblju objekta omogućava se i pregledna statistika u realnom vremenu. Svaki ugostiteljski objekt aplikaciju može prilagoditi svojoj ponudi bez dodatnih ulaganja, a platforma će biti dana na besplatno korištenje svim ugostiteljima – članovima HOK-a kroz probno razdoblje od tri mjeseca, poručio je HOK.

Stipe Knežević iskreno nam je priznao kako ne zna koliko se aplikacija koristi u Zadru i upotrebljava li je itko u probnom razdoblju, a razlog za to je izuzetno slaba turistička sezona zbog pandemije koronavirusa.

- Ja sam tek počeo raditi i ne koristim je. Ona je idealna za ugostiteljske objekte tipa barova, kafića i klubova jer je jednostavna i ubrzava posao. Zbilja ne znam je li je itko u Zadru uzeo u probnom besplatnom razdoblju. Moram reći da posao ide izuzetno slabo, trenutno nema žive duše u gradu, a vrijeme je ručka, to vam sve govori. Kroz jutro se neće moći niti raditi ako se ovako nastavi. Ja sam razmišljao da ću od 1. srpnja povećati broj radnika, ali vidim da ne mogu jer tko će to platiti? Ne možete nekom niti plaću povećati, kad nemate posla, ne bih htio lagati ljude - kaže Knežević koji je svoj restoran otvorio 1. lipnja.
Nešto je krenulo bilo, ali je ubrzo sve stalo, pogotovo nakon Adria tour teniskog turnira. Nekoliko dana prije toga baš je dobro bilo krenulo, ali poslije je sve stalo – kaže Knežević.

Zadarskim ugostiteljima HOK-ova je aplikacija vjerojatno zadnja briga trenutno, jer su rezignirani razvojem situacije oko koronavirusa i turističke sezone u Zadru. Neizvjesnost se nastavlja i bez QR koda...

Kako radi

Smart Service je višejezičan servis koji omogućuje gostu da uz pomoć smartphone-a na jednostavan način pregleda i naruči hranu i piće na svoj stol. Nakon odabira proizvoda i načina plaćanja, narudžba stiže na ekran ugostitelja s brojem stola. Aplikacija je u cloudu i pristupa se putem svakog web preglednika.

#SMART SERVICE

Izdvojeno

04. srpanj 2020 22:22