StoryEditorOCM
4 kantunaJESTE LI SE VEĆ ULOGIRALI?

Online usluga "Moja čistoća“ za lakše upravljanje računima i obvezama

Piše Sponzorirani sadržaj
7. kolovoza 2024. - 18:01

Tvrtka Čistoća d.o.o. razvila je personaliziranu online uslugu pod nazivom "Moja čistoća“ koju već šest godina mogu koristiti svi korisnici usluga iz skupine kućanstava.

Registracijom na ovu uslugu, omogućen je uvid u račune, stanje duga, raspored odvoza različitih vrsta otpada (komunalni otpad, reciklabilni otpad) u određenom naselju te mogućnost odabira načina primanja računa (elektronički ili papirnati oblik).

Također, usluga pruža korisne informacije o povijesti uplata i omogućuje jednostavno plaćanje računa.

JEDNOSTAVNA NAVIGACIJA ZA SVAKOGA

Korisničko iskustvo korištenja ove online usluge osmišljeno je na način koji štedi vrijeme i smanjuje administrativne napore. Usluga je dostupna na računalima i mobilnim uređajima, omogućujući korisnicima da uživaju u svim njenim prednostima bez obzira na svoju lokaciju.

Proces prijave u sustav izuzetno je jednostavan. Korisniku je potreban samo OIB i šifra kupca, koja je lako dostupna na ranijim računima. Nakon što korisnik unese te podatke, sustav traži odabir e-mail adrese koja će služiti kao korisničko ime. Nakon potvrde putem automatske poruke, korisniku se omogućuje pristup i završava proces izrade korisničkog računa.

image

Moja čistoća

Čistoća D.o.o./Slobodna Dalmacija

ODABERITE ODRŽIVOST I EKONOMIČNOST

Glavna ideja iza ove aplikacije i projekta je omogućiti korisnicima lakši pristup informacijama o stanju njihovih osobnih računa, rasporedu odvoza otpada te plaćanju njihovih obveza. Također, opcija elektroničke dostave računa omogućuje smanjenje troškova i ekološki održivije poslovanje.

Primarni cilj je olakšati korisnicima uvid u njihove obveze, ali i mogućnost elektroničke dostave računa. Korisnici jednim klikom mogu odabrati digitalnu dostavu računa, čime se u sustavu odmah zabilježi da se više ne izdaju papirnati računi i ne šalju na adresu stanovanja korisnika. Na taj se način štedi vrijeme, novac i papir, te ostvaruje cilj - učinkovitije i ekološki održivo poslovanje.

UPRAVLJANJE OBVEZAMA NADOHVAT RUKE

Korisnici aplikacije "Moja čistoća“ mogu jednostavno pratiti stanje svojih računa, preuzeti svoj račun, provjeriti uplate te biti sigurni da su one zaprimljene na pravo mjesto. Ova moderna i user friendly platforma omogućuje korisnicima da imaju kontrolu nad svojim obvezama u svakom trenutku.

Olakšajte si svakodnevicu te postanite korisnik ove jedinstvene usluge već danas!

Za više informacija i registraciju na uslugu "Moja čistoća", posjetite web stranicu tvrtke Čistoća Zadar na www.cistoca-zadar.hr.

10. studeni 2024 17:10