Koliko živaca morate potrošiti oko jednog računa za struju koji ste, usput recimo, uredno platili, na svojoj je koži osjetio mladi Zadranin, Bernardo, koji više od dva mjeseca vodi rat s 'Elektrom' kojemu se kraj zasad ne nazire.
Bernardo je prije nekoliko mjeseci počeo dobivati opomene kako računi nisu plaćeni, unatoč činjenici da je on sve svoje obveze plaćanja računa za struju uredno obavljao. Kap koja je prelila čašu bila je HEP-ova nedavna prijetnja da će mu se isključiti struja.
- Na to sam "pukao"! Otišao sam u svoju banku kako bih se stvarno uvjerio da je novac s računa skinut i da je poslan na pravu adresu. I naravno, u banci su mi to potvrdili. Do lipe mi je skinuto tri tisuće kuna za sve te HEP-ove račune, za koje oni drže da nisu plaćeni. Nakon toga otišao sam na "Elektru" Zadar, gdje sam se susreo s vrlo neljubaznim i nestručnim kadrom. Pokušao sam im objasniti što se dogodilo, no nisu mi dozvolili niti da pokažem papire iz banke kao dokaze o uplatama. U jednom je trenutku taj gospodin za šalterom rekao kako sam ja možda greškom nekom drugome uplatio novac! Kao, ja sam glup - ljutito nam je objašnjavao šaltersku sagu, dodajući kako mu je službenik odrješito rekao da on s tim nema nikakve veze te da se obrati splitskoj podružnici.
'Neće vam se javiti'
- I onda je, onako ovlaš, dodao kako mi se tamo sigurno nitko neće javiti, pa da probam ujedno i sa Zagrebom, gdje mi se isto nitko neće javiti. Ma kakvi su to komentari uopće? Ipak, ja sam ne samo odlučio zvati Zagreb, kad sam na telefonu proveo 36 minuta čekajući da se netko javi, već i Split, Rijeku, Osijek, Šibenik... S moje strane dao sam sve od sebe da im dokažem da su računi plaćeni, a meni i dalje stižu prijetnje isključenjem - bijesno je rekao Bernardo, kojem nije jasno kako svi drugi teleoperateri odrade svoj posao kako treba, a HEP se "drži kao bog i batina i misli da mu nitko ništa ne može".
Pokazao nam je i sve svoje plaćene račune, kao i HEP-ove opomene koje je sačuvao kao dokaze, a mi smo odgovor potražili u Hrvatskoj elektroprivredi. Ipak, nismo se ni snašli, a već smo sami upali u mašinu zvanu "sačekajte na službeni odgovor", koji smo od HEP-a čekali više od dva tjedna. Prvo su nam rekli da im nismo dostavili dovoljno podataka o kupcu, a kad smo im i to ustupili, rekli su nam da će nam se uskoro javiti. Kad su nas konačno kontaktirali nakon još tjedan dana, prvo telefonom, a zatim i mailom, rekli su kako su "imali previše posla oko vjetroelektrane Korlat, te da se ispričavaju što smo toliko dugo čekali na odgovor". Tražili su nakon toga i Bernardov kontakt, a odgovor koji su nam nakon toga poslali jednako je začudan kao i Bernardove opomene.
Ovo je agonija!
- Sukladno odredbama o povjerljivosti podataka iz Zakona o zaštiti potrošača, Zakonu o zaštiti osobnih podataka te Zakona o tržištu električne energije, ne smijemo davati konkretne podatke o korisnicima i kupcima članica HEP grupe. Možemo potvrditi kako su nadležne službe HEP Elektre stupile u izravni kontakt s kupcem i bezuspješno nastojale dogovoriti rješenje problema. Također, napominjemo kako dodatnom provjerom nisu pronađeni nikakvi propusti u postupanju HEP Elektre te kako navodi kupca iz Vašeg maila ne odgovaraju stvarnom stanju - jasno stoji u službenom mailu koji smo dobili u srijedu ujutro.
Nakon toga, ponovo smo kontaktirali Bernarda. On, vrlo uzrujan, objasnio nam je kako se stvari i nisu baš promijenile kako se nadao.
- Rekli su mi da su našli nekakva dugovanja od 2200 kuna koja su se skupila od veljače do srpnja. Odmah sam im rekao da mi nije jasno odakle su ta dugovanja s obzirom na to da sam ja uredno plaćao sve svoje račune, neke na vrijeme, neke ne, ali u konačnici, svi su plaćeni, što dokazuju uplate iz banke. Pokušao sam im objasniti da sam samac te da je nemoguće potrošiti toliko struje koliko oni tvrde. Ispada, po njihovim izračunima, da sam ja u manje u godinu dana potrošio više od četiri tisuće kuna na struju! Pa ne bi da sam se grijao po cijele dane i noći - rekao nam je bijesno mladić, dodavši kako mu otkad dolaze opomene uopće ne stižu "normalni” računi za struju te se boji da će ga i to koštati.
- Ovo je agonija! Ne znam kako im dokazati da sam ja baš sve račune platio?! Rekao sam, prvo idem u novine, a ako se stvari ne promjene na bolje, ne samo za mene, nego i za sve korisnike koji su se našli u sličnim situacijama, idem na sud! - obećao je ljutiti mladić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....