Talijan koji je "izgubio živce" bio je, pak, očajan jer je imao plaćenu zrakoplovnu kartu za Sjedinjene Američke Države. Jedan od turista koji su se uspjeli ukrcati, solidarizirao se s njim te se vozilom maknuo kako bi on uspio ući na brod, no drugi su ostali na otoku, a brod je otplovio. Tada je krenuo drugi dio problema.
- Apartmane smo napustili tog jutra, cijeli dan smo bili vani i čekali brod. Nismo imali smještaj. Morali smo doslovce kucati od vrata do vrata da nas netko primi. Prespavali smo, napustili sobe i sad ponovno čekamo večer. Žena koja prodaje karte rekla nam je da ćemo se valjda ukrcati, znači nemamo nikakvu garanciju da ćemo i danas napustiti otok, a sutra nam počinju radne obaveze - govori očajni Slovenac dodajući kako mu je u svemu najteže pao odnos Jadrolinije koja im se nije ispričala niti im ponudila ikakvo objašnjenje kada će se moći ukrcati na brod.
'Bio je to izdvojen slučaj'
U nacionalnoj brodarskoj kompaniji priznali su pogrešku.
- Nažalost, na liniji koju navodite jučer je došlo do krivog popunjavanja kapaciteta garaže broda. Putnicima je osiguran smještaj na otoku, te besplatne karte za danas povratak na kopno, a sukladno Pravima putnika. Ovim se putem ispričavamo na neugodnom iskustvu i ističemo kako je riječ o izdvojenom slučaju - odgovorili su u Jadroliniji.