StoryEditorOCM
KalelargaGRADSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA RASPISALA NATJEČAJ

Traže se manifestacije za sufinanciranje, ali svi moraju ispuniti isti uvjet – novi logo TZG Zadra!

Piše M.K.
21. siječnja 2019. - 20:56
Izrezak_logo.JPG

Temeljem odluke s 11. sjednice Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Zadra, Turistička zajednica grada Zadra raspisuje javni poziv za sufinanciranje manifestacija u 2019. godini značajnih za turističku i kulturnu ponudu grada Zadra. Prijava se podnosi u elektronskom obliku i u tiskanom obliku s potrebnom dokumentacijom preporučeno poštom ili osobno u Turistički ured zaključno s danom 11. veljače 2019. (u obzir dolaze i kandidature s datumom otpreme pošte od 11. veljače 2019. godine) na adresu Turistička zajednica grada Zadra, Jurja Barakovića 5, 23000 Zadar, s naznakom „Prijave za sufinanciranje manifestacija 2019.

Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih financijskih sredstava Turističke zajednice grada Zadra za događanja na području grada Zadra od značaja za turističku, kulturnu i ostalu ponudu kao motiva dolaska turista u destinaciju, a koja doprinose unapređenju boravka turista i obogaćivanju turističkog proizvoda i ponude grada Zadra, razvoju sadržaja koji omogućavaju produljenje turističke sezone, povećanju turističkog prometa, posebice u razdoblju predsezone i posezone, promociji grada Zadra u zemlji i inozemstvu, jačanju snage brenda Zadra kao turističke destinacije i doprinosu stvaranja prepoznatljivog imidža turizma grada Zadra.

Za sufinanciranje manifestacija mogu se kandidirati pravne i fizičke osobe i to trgovačka društva, obrti, udruge, sportski klubovi, umjetničke organizacije, kulturne i druge javne ustanove.

Kriteriji za donošenje odluke o sufinanciranju manifestacija su vrijeme i mjesto održavanja manifestacija (otvoreni javni prostor – trgovi, ulice i dr.), sadržaj i kvaliteta manifestacija (kvaliteta programa, raznovrsnost sadržaja programa: zabavni, kulturni, sportski, eno-gastro), sveobuhvatnost manifestacija, broj sudionika i posjetitelja/turista, originalnost, prepoznatljivost i kvaliteta, tradicija održavanja manifestacije/održivost – dugoročni učinci, zastupljenost u domaćim i stranim medijima, sudjelovanje drugih subjekata javnog i privatnog sektora, značaj manifestacije za obogaćivanje turističke ponude i stvaranje motiva dolaska u destinaciju.

U svim vrstama oglašavanja, osim na radiju, organizator događanja mora objaviti logo TZG Zadra, naglašeno je u natječaju.

Bespovratna sredstva potpore mogu se dodijeliti i koristiti isključivo za događanja koja se održavaju u 2019. godini. Sredstva su namijenjena za sufinanciranje troškova nabave roba i usluga za neposrednu realizaciju događanja i to za najam opreme (audio i vizualna tehnika, pozornica i sl.), nabavu potrošnog materijala za organizaciju, najam prijevoznih sredstava u svrhu prijevoza organizatora i izvođača vezano za organizaciju, troškove smještaja, putne troškove te honorare (temeljem ugovora) izvođača i vanjskih suradnika, troškove promocije, usluge zaštitarske službe i druge opravdane troškove neposredne organizacije događaja.

Kako se navodi, javnim pozivom neće se sufinancirati projekti koji se isključivo baziraju na investicijskim ulaganjima, izgradnji ili adaptaciji kapitalnih objekata i/ili kupnji opreme, troškovi redovnog poslovanja organizatora događanja (plaće i ostala primanja zaposlenih, troškove prijevoza i putovanja zaposlenih, studijska putovanja, pokriće gubitaka, poreze i doprinose, kamate na kredite, carinske i uvozne pristojbe ili bilo koje druge naknade), izrada studija, elaborata, projektne i druge dokumentacije, izdavačka djelatnost i suveniri te izrada promotivnih i informativnih materijala (prospekti, karte, CD, DVD, filmovi i dr.) kao i svi drugi troškovi koji nisu vezani za realizaciju i ciljeve kandidiranog događanja, manifestacije koje se isključivo odnose na jednokratno održavanje kao konferencije, okrugli stolovi, seminari, proslave obljetnica, izleti i hodočašća.

26. travanj 2024 23:54