StoryEditor
PromoPromo

Marin Jerić kvalitetnim radom osvojio povjerenje brojnih vlasnika apartmana

30. siječnja 2020. - 10:00

“Za nas nema pauze izvan sezone, jer mi bukiramo i u predsezoni i posezoni, istaknuo je Marin.”

Marin Jerić mladi je dugootočki poduzetnik koji već duži niz godina uspješno bukira turističke objekte od Istre do Dubrovnika. Njegov rad u turizmu, opravdao je povjerenje klijenata koji su zadovoljni Marinovim poslovanjanjem i profesionalnošću.

Nakon završenog ekonomskog fakulteta i stečenog iskustava u luksuznom resortu u Supetru na Braču, te u hostelu “4 You” u Zadru, gdje je radio kao menadžer, Marin Jerić je pokrenuo svoj privatni posao te je otvorio turističku agenciju “Holiday Catch” sa sjedištem u Božavi.

- S agencijom radimo odlično. Svake godine imamo sve veći broj zadovoljnih klijenata, tako da danas u ponudi imamo kuće za odmor i apartmane po cijeloj Dalmaciji. Za nas nema pauze izvan sezone, jer mi bukiramo i u predsezoni i posezoni, istaknuo je Marin.

Kuće sa apartmanima i bazenima

Osim po Dalmaciji, ovaj mladi poduzetnik sa prepoznatom reputacijom u poslovnom svijetu, iznajmljuje apartmane i stanove u unutrašnjosti, tako da  trenutno ima široku lepezu ekskluzivnih stambenih objekata u Zagrebu koji se kako kaže, odlično „prodaju“.

Ipak, za ovog poduzetnika, kada je riječ o Dalmaciji, najznačajnije su mu velike kuće sa više apartmana dobro uređeni pojedinačni apartmani, stanovi i kuće za odmor, pa poziva sve one koji žele biti bukarini u predsezoni i posezoni pa čak i kroz cijelu godinu da ga kontaktiraju na broj mobitela: 091/783 5905, ili na e-mail adresu:  info@holiday-catch.com 

- Trenutno na Dugom otoku u ponudi imamo preko 50 smještajnih jedinica, a tu su još i otoci: Krk, Hvar, Brač, Pašman, Ugljan, ali i manja mjesta i gradovi: Biograd na Moru, Vir, Privlaka, Nin, Zaton, Vodice, Rogoznica, Kaštela, Paklenica, Starigrad, ali i brojni drugi, rekao je Marin, nadodavši kako isključivo rade sa velikim kućama sa više apartmana koje imaju bazen, ali da u obzir dolaze i dobro uređeni stanovi i kuće za odmor.

Ulaganje u marketing radi što bolje prodaje 

S Marinom, vlasnici turističkih i stambenih objekata rado surađuju, jer su se uvjerili u popunjenost njegovih kapaciteta i preko ljeta, ali i izvan sezone. To je povjerenje Marin izgradio korektnim i ozbiljnim radom, te ga tako i doživljavaju u poslovnom svijetu.

- Ja imam svoje provjerene okvire po kojima radim, i do sada su se pokazali profitabilnim i to klijenti prepoznaju. Često puta znam reći kako je najskuplji krevet  onaj koji se ne može iznajmiti, a toga kod nas u agenciji nema. Mi vlasnicima objekata koje stavljamo pod ugovor, dajemo garanciju da će se preko nas iznajmljivati bolje, jer praksa to i dokazuje, a povjerenje je iz sezonu u sezonu sve veće. Za nas je jako bitan marketing, i zato sam puno uložio u oglašavanje, tako da imamo plaćene oglase i kanale preko kojih također uspješno radimo, istaknuo je Marin.

Ovaj mladi poduzetnik uz goste iz Hrvatske, dovodi najviše iz Skandinavije i Zapadne Europe, jer mu se tržište tih zemalja pokazalo najozbiljnijim.

- Mi u poslu ništa ne prepuštamo slučaju, niti radimo na rizik. Dosta ulažemo u analizu tržišta, ali i u žive kontakte, tako da sam u glavnom na putu i istražujem tržište, kako bi moji klijenti, odnosno vlasnici apartmana bili zadovoljni. Iako čak 40 % gostiju dolazi iz Hrvatske, što me posebno raduje, jer su Hrvati odlični gosti koji poštuju ono što im se iznajmljuje kao luksuzno, tu su još jako značajni gosti iz Skandinavije, ali i Austrijanci, Nijemci, Slovenci, pa i Poljaci i Česi, rekao je Marin kojem je doslovno samo nebo granica kada je u pitanju turizam.

Izdvojeno

12. srpanj 2020 15:16