Prošlog srpnja to je zvučalo kao ambiciozni četverogodišnji plan, danas, godinu dana kasnije, više od 80 posto ciljeva je realizirano, a ostatak plana bi trebao zaživjeti najviše kroz dvije godine.
- Stvari se odvijaju puno brže od naših predviđanja. Prošle godine sam mislila da smo krenuli u nemoguću misiju, sada smatram da smo naše ciljeve postavili razmjerno nisko – napola u šali govori Nikolina Kovačević, direktorica Radio BnM. Od kada je prošle godine stupila na tu dužnost, uspjela je pokrenuti tjednik BnM News, istoimeni portal te značajno povećati slušanost radija BnM na području Zadarske županije. Kaže da su prema posljednjim istraživanjima prestigli po slušanosti neka regionalna radija koja su im godina bila nedostižna. Povećali su broj stalno zaposlenih na deset, glavna urednica radija postala je Branka Pelicarić, a tjednika Roko Vodopija.
- Uveli smo organizacijske i programske novitete na radiju, pokrenuli smo nekoliko novih projekta, poput tjednika, a portal smo podigli na čitanost od 50 tisuća jedinstvenih korisnika. Biogradska mikroregija ima desetak tisuća stanovnika, i ove brojke nas čine više nego zadovoljnima. Poglavito što smo prodajnu mrežu tjednika, slušanost radija i čitanost portala proširi na Šibensko-kninsku županiju – hvali se Kovačević.
Podsjetimo, izdavač tjednika, portala i Radija BnM je tvrtka Croata koju su zajednički osnovali Grad Biograd te općine Pašman, Pakoštane i Sv. Filip i Jakov. Krenuli su od ideje da svojim građanima daju točne i brze informacije o svim stvarima važnima za život u njihov sredini. Direktorica Kovačević je u četverogodišnji plan još uključila pokretanje multimedijskog centra i lokalne televizije orijentirane na turizam. Multimedijskom centru su udareni temelji, i kroz dvije godine će, tvrdi, sigurno profunkcionirati, a njegova kruna bi trebala biti turistička televizija s naglašenim promotivnim sadržajima. Mala medijska (r)evolucija u Biogradu je očito urodila plodom.
- Uspjeli smo ono što je malo tko očekivao, postali smo samoodrživi. Naime, naša će tvrtka uskoro preuzeti sve aktivnosti u off-line marketingu, a to je vanjsko oglašavanje kroz velike plakate (bilborde), city lights i druge kanale na području Biograda, Vodica, Pašmana, Preka, Kukljice, Pakoštana, Benkovca, Sv. Filipa i Jakova. Na tom prostoru samo bilborda imamo preko 80. Dosad smo iz vlastitih sredstava uspjeli pokrivati 70 posto troškova, a s ovim novim sadržajima i novim prihodima, pokrivat ćemo se 100 posto – kaže Kovačević.
Osim ulaska u off-line marketing, tvrtka Croata se pojavila i na dva velika natječaja za EU sredstva, u partnerstvu s Hanza Medijom, najvećom izdavačkom i medijskom kućom u Hrvatskoj. Dosadašnja suradnja na izdavanju tjednika BnM News pokazala se uspješna pa su suradnju odlučili nastaviti zajedničkim ponudama na natječaje Grada Biograda i Parka prirode Vransko jezero. Projekt Grada Biograda "Nije mi teško", bavi se zaštitom okoliša i očuvanja prirode kroz edukaciju o odlaganju biorazgradivog otpada i vrijedan je pola milijuna kuna. Natječaj PP Vransko jezero, "Bio sfera", uključuje izgradnju prezentacijskog centra u Biogradu. Na oba natječaja Croata i Hanza Media sudjeluju s ponudom za promotivne djelatnosti, oglašavanje, dizajn i tisak.
- Vjerujem da će naša suradnja na tim natječajima dobiti novu potvrdu, a to znači i dobitak za cijelu zajednicu koju kroz kvalitetno informiranje želimo još više uključiti u procese donošenja odluka za unapređenje zajedničke kvalitete života – poručuje direktorica Nikolina Kovačević.