
Nakon sjajnih rezultata prošlogodišnje kampanje „Budi hrabar, budi zdrav“, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo i ove godine nastavljaju s inicijativom u čijem je fokusu muško zdravlje. Više od 4 500 muškaraca prijavilo se lani za besplatne urološke preglede koje je Žuja u suradnji s Croatia poliklinikom osigurala muškarcima starijima od 50 godina i onima u dobi od 45 godina s povijesti raka prostate u obitelji. Do sada je obavljeno gotovo 3 000 pregleda, a više od 10 posto tih pregleda pokazalo je indikacije za daljnje pretrage, što potvrđuje ključnu ulogu preventivnih pregleda u ranom otkrivanju raka prostate i očuvanja zdravlja. Kako bi dali dodatan doprinos javnom zdravstvu, pored besplatnih pregleda, Zagrebačka pivovara i Ožujsko pivo su u sklopu prošlogodišnje kampanje donirali 50 000 eura za edukaciju urologa u KBC Sestre milosrdnice.
„Rezultati kampanje nadmašili su naša očekivanja, ali ono što nam je najvažnije jest da smo uspjeli motivirati toliki broj muškaraca da prepozna važnost preventivnih pregleda i učini korak prema očuvanju svog zdravlja. Ako smo kroz ovu kampanju uspjeli pomoći barem jednom muškarcu da se ohrabri i na vrijeme odvaži na pregled i tako spasi život, već smo postigli nešto nevjerojatno. I dalje ćemo nastaviti raditi na podizanju svijesti o ovoj važnoj temi, jer kad vidite ovakve rezultate, shvatite da radite dobru stvar“, izjavila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare i istaknula kako Žuja želi biti dio zajednice u kojoj djeluje i to kroz konkretne inicijative.
Popularna kampanja bila je popraćena motivirajućim TV spotom s Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Ova trojka, sad već tradicionalna postava Žujinih kampanja, ponovo je udružila snage i kroz humorističan pristup pozvala muškarce da prepoznaju važnost zdravlja i hrabro pristupe urološkim pregledima. Taj kreativni pristup već su prepoznale i brojne strukovne udruge u regiji koje su kampanju i nagradile, a u Bosni i Hercegovini Žuja je pokrenula i realizirala istoimenu kampanju i također zabilježila sjajne rezultate.
Da se radi o korisnoj inicijativi slaže se i prof.dr.sc. Igor Tomašković, predstojnik Klinike za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice.
"Ovakav rezultat kampanje pokazuje da dodatna motivacija kroz humor, ali uz jasnu poruku ipak potiče ljude na akciju. Svi zajedno moramo kontinuirano podizati svijest o potrebi redovitih pregleda, jer samo takvim pristupom možemo utjecati na poražavajuće brojke umrlih od raka prostate u Hrvatskoj. Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija znači i 100 postotnu uspješnost liječenja", komentirao je prof. Tomašković.
U zadnjih nekoliko godina, rak prostate je treći uzrok smrti od raka kod muškaraca, a prema posljednjim podacima, godišnje od njega oboli oko 2800 građana, umre ih oko 800, a još ih je gotovo 600 svake godine neotkriveno, što značajno povećava smrtnost od ove bolesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....