U organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije, te u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija i lokalnim turističkim zajednicama, u razdoblju od 11. do 18. prosinca održano je šest stručnih edukacija za privatni i javni sektor, te posebno za sustav turističkih zajednica, a u svrhu podizanja znanja i kompetencija u turizmu.
Čak su četiri edukacije održane na temu „Uloga lokalnog stanovništva u podizanju kvalitete doživljaja u turističkoj destinaciji“ i to u Pašmanu, Pagu i Ninu te Benkovcu. Svrha ove radionice je uputiti polaznike u ulogu lokalnog stanovništva u podizanju kvalitete doživljaja u turističkoj destinaciji kroz važnost interakcije lokalnog stanovništva s turistima i korištenja različitih oblika interakcije i komunikacije s turistima. Naglasak je stavljen na specifičnosti odnosa turist – domaćin i očekivanja suvremenih turista u vezi kvalitete turističkog doživljaja te utvrđivanju i preporučivanju vrijednih sadržaja za različite skupine gostiju.
U Zadru su održane dvije radionice namijenjene posebno sustavu turističkih zajednica. Prva je bila „Menadžment i marketing manifestacija kao doprinos produženju sezone“ gdje su polaznici poznati s procesom operativne provedbe događanja i manifestacija te koliko je bitan identitet i autentičnost kao poveznica s lokalnom zajednicom, udrugama i ostalim dionicima u svrhu jačanja doživljaja, a druga s temom „Turistička marka ili brend destinacije“ u kojoj su se tražili odgovori na pitanje znamo li uspješno i učinkovito brendirati turističku zajednicu, te što i kako mogu svi dionici doprinijeti destinacijskom brendiranju.
Uz zanimljive predavače, Željka Treznera, stručnjaka s bogatim iskustvom u turizmu koji sudjeluje u raznim projektima, stručnim vijećima i grupacijama u području upravljanja turističkim agencijama i održivog turizma općenito, Dianu Plantić Tadić, profesoricu marketinga i upravljanja kvalitetom na Sveučilištu VERN‘ više od 20 godina i Romanu Lekić, profesoricu visoke škole u trajnom zvanju, zaposlenu na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment u Zagrebu, stručnim je edukacijama nazočilo više od devedeset ključnih dionika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....