- Županijska lučka uprava (ŽLU) trenutačno radi na pet projekata, dok su neki već završeni poput trajektnog pristaništa na Ošljaku koje je nedavno sanirano. Luka Mandre nam je projekt za kojeg očekujemo da ćemo ga zgotoviti do 1. srpnja, tu radimo sanaciju obalnog zida. Drugi veliki projekt koji je sada aktualan je Luka Petrčane. Tamo smo završili prvu fazu, sad smo pri završetku druge faze prvog dijela, investicija je 5 milijuna i 700 tisuća kuna. Projekt financira Ministarstvo prometa i veza, te sufinancira Grad Zadar zajedno sa ŽLU, odnosno Zadarskom županijom, te za Luku Petrčane također očekujem da će sve biti završeno do 1. srpnja – kaže ravnatelj zadarske Županijske lučke uprave Davor Škibola. Vezano uz prijepore oko zida koji je projektom predviđen, Škibola kaže da su se upravo oko toga stvorile mnogobrojne piče.
- Parapetni zid je sukladan građevinskoj i lokacijskoj dozvoli, odnosno maritimnoj studiji koja je rađena 2012. godine. Obala d.o.o. je propisala visinu školjere, visinu parapetnog zida, to je stvar struke, struka je rekla da je to u redu. Taj zid služi za zaštitu od udara valova i udara vjetra. Ujedno to će biti jedna nova turistička atrakcija i mislim da kad završimo da će biti jedan zanimljiv javni prostor gdje će se smjestiti tržnica, i služit će svim mještanima Petrčana. Investitor je ŽLU, izvođač radova Kali gradnja i ja se nadam da će sa prvim danima srpnja riva u Petrčanima zasjati novi sjajem – kazao je Škibola, napominjući da se tu ne radi samo rekonstrukcija obalnog zida.
- Mi tu radimo jedan novi javni prostor u moru, nekih dvije tisuće metara četvornih gdje se nalazi jedan amfiteatar, gdje ćemo ne samo dobiti povećanu sigurnost plovidbe nego će biti krasan javni prostor koji će moći građani koristiti – istaknuo je Škibola.
ŽLU je prva luka u Hrvatskoj koja je prije mjesec dana povukla 32 milijuna kuna iz Fonda konkurentnost i kohezija 2014/2020, što je ravnatelj Škibola posebno podvukao.
- Na to smo izuzetno ponosni i sad je u tijeku raspisivanje javnih natječaja za izvođače radova za nadzor, voditelje projekta itd.., Ja se nadam da ćemo uskoro započeti radove na nastavku izgradnje trajektne luke Tkon, da bi za oko dvije godine ta trajektna luka bila u funkciji. To je veliki projekt u vrijednosti od oko 45 milijuna kuna – rekao je Škibola, apostrofirajući i radove na Pagu, u lučici Katina.
- U centru Paga izrefulirali smo 7.000 kubika, lučica je produbljena, ovo ljeto planiramo postaviti dva pontona i na taj način povećati kapacitet vezova u samom centru mjesta. U rujnu ćemo nastavita sa sanacijom obalnih zidova. Ukupna investicija u Gradu Pagu će biti oko sedam milijuna kuna – rekao je Škibola, koji je na pitanje o obalnom zidu u Jazinama kazao da je on završen tek privremeno.
- Mi smo njega završili privremeno, nastavak će biti početkom iduće godine. S obzirom na plimu i oseku ne možemo neke obložnice postaviti jer nam treba jaka oseka da bi mogli neke radove u moru izvesti. Ovih dana bi trebali kamene stupiće postaviti da spriječimo divlji parking na tom dijelu gdje će građani Zadra dobiti jednu lijepu šetnicu na kojoj neće biti vozila do zgrade Peglice – zaključio je ravnatelj ŽLU Zadar.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....