StoryEditorOCM
RegionalGODIŠNJA SKUPŠTINA TZ ZADARSKE ŽUPANIJE

Zvonko Šupe i Slavko Pernar ključni čimbenici uspjeha u turizmu! 

15. prosinca 2016. - 20:28
nagrade_turizam15-151216

Zadarskoj regiji pod hitno su potrebne nautičke karte kojima bi se promovirao nautički turizam. Takve karte već su davno napravili u Splitsko-dalmatinskoj, pa i u Šibensko-kninskoj županiji u koje se slijeva najznačajniji dio nautičkog kolača, pa za njima Zadarska županija debelo kaska. Također, nedostaje više sredstava u online promociji turističkih platformi zadarske regije u svijetu, gdje je regija Zadar u turističkom smislu zapravo još uvijek nepoznata. Mi imamo što gostima ponuditi, ali oni za nas nikada nisu čuli i mogu vidjeti što im nudimo tek kad dođu do nas i to treba mijenjati – upozorili su pojedini članovi Skupštine Turističke zajednice Zadarske županije na 5. sjednici održanoj pod predsjedanjem župana Stipe Zrilića u hotelu Kolovare, koja je imala i svečarski karakter jer su na njoj proglašene godišnje turističke nagrade.

Direktorica ureda TZ Zadarske županije Mihaela Kadija kazala je kako su izuzetno zadovoljni postignutim rezultatima u turizmu i povećanjem od 5 posto u noćenjima, te isto toliko i u dolascima, raste i nautika sa 7 posto povećanja, a ukupne brojke za 9 mjeseci iznose 1,5 dolazaka i 11,1 milijuna noćenja.

- U projektu udruženog oglašavanja i sufinanciranja dolazaka niskotarifne aviokompanije Ryanair posao je odrađen za 2016. godinu u cijelosti, dok je za 2017. godinu smanjen fond udruženog oglašavanja, pa je tako i naš budžet sa 3,6 milijuna smanjen na 2 milijuna kuna – istaknula je Kadija.

On je spomenula i čitav niz novih platformi koje razvija turistička zajednica Zadarske županije, a koje bi trebale povećati turističku ponudu i povećati broj posjeta i ukupan turistički promet. U izrazito sezonalnoj destinaciji kao što je naša, moramo dodatno motivirati goste da dođu događanjima i programima posebnih interesa – destinacijskim platformama kao što su program Welcome u obiteljskom smještaju koji broji 190 članova, podstranica Zadar Experiences, Bike Magic, ruralni turizam i druge. U tom smislu prošle je godine razvijeno čak 70 različitih programa u smislu „gdje ići“ i „što raditi“, a u 2017. godini u planu je nadogradnja drugim programima i umrežavanje sadržaja uz potrebnu edukaciju – istaknula je Kadija.


Posebne nagrade Turističke zajednice zadarske županije kao ključni čimbenici uspjeha u turizmu dobili su Zvonko Šupe i Slavko Pernar.
Posebnu nagradu za unaprjeđenje turizma u zaleđu dobilo je Seosko gospodarstvo Mićanovi dvori, te za unaprjeđenje turizma na otocima marina Olive Island u Sutomišćici.
Nagrade su još dobili: Filmski ured Zadar za promidžbu Zadarske županije kao filmske destinacije, D-Marin marina Dalmacija za investiciju u Beach club Portus, Turistička zajednica grada Zadra za kampanju Best European Destination, inicijatori i promicatelji brenda Winnetou Marin Marasović i Jole Petričević, Ilirija Travel za razvoj programa u ruralnim područjima – povijesne ture Ravnih kotara i kompleksa Ražnjevića dvora, te Advent u Zadru.

Nezadovoljstvo „tretmanom“ Bibinja u promidžbi turizma Zadarske županije više je puta iznio predstavnik Bibinja Tomislav Mikulić. Zamjerio je Zriliću i Kadiji da se za Bibinje izdvaja malo sredstava, da nije zastupljeno na turističkim sajmovima, te da je locirano „na Babindubu“. Stipe Zrilić je uzvratio kako on samo predsjedava skupštinom TZ Zadarske županije i nema ovlasti za ta pitanja, a Kadija je ustvrdila kako je suradnja s TZ Bibinja korektna te da Bibinje nije zapostavljeno u bilo kom smislu.
24. travanj 2024 06:41