StoryEditorOCM
TribinaKAMPANJA NA 13 TRŽIŠTA

"Okosnica prvog dijela je promocija Županije s izdvojenim subregijama: Biogradska rivijera, Ninska rivijera, Rivijera Starigrad Paklenica te otok Pag"

Piše Zadarski.hr
15. travnja 2022. - 08:45

Turistička zajednica Zadarske županije je u ožujku pokrenula ovogodišnju digitalnu promotivnu kampanju na 13 emitivnih tržišta. Već dobro poznati slogan - Say YES! to Zadar Region!, Say YES! to everything! i ove godine služi pri građenju brenda zadarske regije – turističke destinacije gdje na malom prostoru možete u jednom danu istražiti najviše vrhove Velebita, a potom se okupati u kristalno plavom moru!

Uz spori oporavak turizma i gospodarstva te globalnu političku nesigurnost nadolazeća ljetna sezona novi je izazov ali i prilika za privlačenje potencijalnih putnika da posjete Zadarsku županiju u 2022. godini. Umorni od pandemijskih godina, ljudi su skloni putovati čak više nego prije, te istraživati prirodni aspekt destinacije. Stoga je fokus ovogodišnje promotivne kampanje Turističke zajednice Zadarske županije na stvaranju opće svijesti o destinaciji kroz pričanje zanimljivih priča i inspirativne, snažne vizuale.

“Predstavljanje dinamičnog i autentičnog sadržaja koji se usredotočuje na korisničko iskustvo ključno je za uspostavljanje konkurentnosti. Polagani oporavak turizma i ekonomije, te želja za ponovnim povezivanjem sa zajednicom, za istraživanjem, ponovnim posjetom omiljenoj destinaciji ili jednostavno, za odmorom i opuštanjem, daju savršenu priliku Zadarskoj regiji da ponudi ponešto za svakoga i privuče različite vrste putnika željnih istraživanja i odmora.” rekla je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

Kampanja je postavljena na sljedećim tržištima: Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Slovenija, UK, Francuska, Nizozemska, Belgija, Skandinavija, Mađarska i Slovačka, a trajanje se proteže od ožujka do rujna kako bi se stvorila stalna medijska prisutnost na 13 tržišta. Okosnicu prvog dijela kampanje čini promocija Županije s izdvojenim turističkim subregijama – Biogradska rivijera, Ninska rivijera, Riviera Starigrad Paklenica te otok Pag, a upravo sukladne lokalne turističke zajednice i klasteri sudjeluju u predviđenom budžetu od 3 milijuna kuna. Uz većinski udio TZ Zadarske županije, pridonijeli su i partneri-hotelijeri - Falkensteiner Hotels & Residences i Ilirija Resort koji su prepoznali kvalitetu kampanje.

Kako će ove godine konkurencija biti aktivnija, a rezervacije sve kasnije, jedan od ciljeva je i produžiti prisutnost kroz niz različitih kanala. Sadržaj o destinaciji i oglasni formati osmišljeni su i implementirani u partnerstvu s najvećim medijskim kućama na odabranim tržištima, poput T-online, Familie, krone, Oe24, Le Monde, Telegraaf, Gazeta, Seznam, Corriere, Daily Mail, i drugi. Kanali uključuju aktivacije na društvenim mrežama, vizualno atraktivne prezentacije brenda destinacije te različiti native i storytelling formate poput uredničkih članaka, mikro stranica na medijskim portalima i klasičnih inspirativnih advertoriala.

Drugi dio kampanje trajat će kroz svibanj, lipanj te prvi dio srpnja s ciljem podsjećanja na destinaciju i turističke proizvode u fokusu, te poticajem na rezervaciju. Treći, dio kampanje provodit će se tijekom srpnja, kolovoza i rujna a ciljat će turiste koji se već nalaze u Zadarskoj županiji ili okolnim lokacijama s ponudom atraktivnih aktivnosti poput posjeta parkovima, foto safarija na Velebitu, obilaska zadarskih otoka kajacima i različitih eno-gastro tura.

02. svibanj 2024 18:40