StoryEditor
ViralCELEBRITY SUĐENJE

Tko je bio zlostavljač u braku, Johnny Depp ili Amber Heard? Odgovor se očekuje krajem rujna, a poznati su i mogući ishodi presude

Piše PSD
30. srpnja 2020. - 12:53
Tolga Akmen/AFP

Koncem rujna trebala bi se znati presuda u procesu koji se protekla tri tjedna vodio pred visokim sudom u Londonu na temelju tužbe koju je Johnny Depp podnio zbog članka objavljenog u britanskom tabloidu Sun.

Slavni 57-godišnji glumac tužio je News Group Newspapers, izdavača Suna, i izvršnog urednika Dana Woottona zbog članka objavljenog 2018. u kojem se tvrdi kako je tukao bivšu suprugu Amber Heard. Tijekom suđenja izneseno je puno "prljavog rublja" iz veze i braka glumačkog para. Depp cijelo vrijeme tvrdi kako nikad nije bio nasilan prema Amber i dao je zapravo ona zlostavljala njega.

Amber je u ovom procesu bila glavni svjedok obrane Suna, a nakon iznošenja završnih riječi obratila se medijima ispred londonskog suda i, boreći se sa suzama, kazala kako joj je bilo nevjerojatno bolno ponovno proživljavati raspad braka s Johnnyjem tijekom eksplozivnog suđenja, te da ima povjerenja u britansko pravosuđe.

Njezin su istup Deppovi obožavatelji, a okupili su se u velikom broju posljednjeg dana procesa, popratili zvižducima i povicima "Johnny je nevin" i "Pravda za Johnnyja", a nosili su i transparente s natpisima "Nasilje nema spol, i muškarci mogu biti žrtve". Svog su miljenika oduševljeno dočekali kad je došao na sud, a on im je uzvratio pozdravljajući se s njima, dijeleći posvete i marame...

image
Daniel Leal-olivas/AFP

Sada je sve u rukama suca Justicea Nicola čija se presuda očekuje u drugoj polovici rujna, zato što sud sada ima jednomjesečnu ljetnu stanku. Očekuje se kako će njegova presuda, kakva god bila, imati veliki utjecaj i na proces koji se vodi u SAD-u na temelju tužbe koju je Johnny podnio protiv bivše supruge tražeći 50 milijuna dolara odštete za štetu koju mu je nanijela člankom što ga je 2018. napisala za Washington Post.

U tom je članku napisala da je bila žrtva obiteljskog nasilja i iako bivšeg supruga ne navodi imenom, njegovi odvjetnici tvrde kako je jasno na koga se članak odnosi, te kako mu je zbog Amberinih kleveta nanesena velika šteta, između ostaloga i gubitkom uloga.

Suđenje u SAD-u, koje će se odvijati u saveznoj državi Virginiji, sigurno neće započeti prije siječnja sljedeće godine, a pitanje je hoće li do njega uopće doći, ovisno o presudi u Londonu.

Londonsko suđenje, naime, mnogi vide kao "glavnu probu" za ono u SAD-u, na kojemu će se ponavljati iste stvari koje su se čule u sudnici u britanskoj prijestolnici, bit će pozvani isti svjedoci, a Johnny i Amber ponovno će pričati svoje priče, šokantne detalje i optužbe koje su već izazvale veliko zanimanje širom svijeta.

No, do "druge runde meča Depp – Heard" možda neće ni doći. Ako sudac Nicol u Londonu presudi protiv Johnnyja, on vjerojatno neće nastaviti s procesom u SAD-u, ako presudi u njegovu korist, Amber će se u Americi sigurno nastojati nagoditi izvan suda i izbjeći rizik još jedne presude u korist bivšeg supruga.

Za nju je to i potencijalno veliki financijski problem jer nema izvore iz kojih bi mogla platiti odštetu od 50 milijuna dolara koliko Johnny traži. Bude li sud u Virginiji protiv nje, mogla bi bankrotirati. Johnny je svojoj odvjetničkoj ekipi jasno dao do znanja da će, bude li londonska presuda u njegovu korist, inzistirati da opere svoje ime i na suđenju u SAD-u.

image
Niklas Halle‘n/AFP

S obzirom na to da se njegovo bogatstvo trenutačno procjenjuje na 200 milijuna dolara, njemu je puno lakše podmirivati sve troškove suđenja, a ovo u Londonu koštat će ga navodno oko 1,3 milijuna dolara, ono u SAD-u još toliko. Ako presudi u njegovu korist, sudac u Londonu će odlučiti i koliku će odštetu od Suna Johnny dobiti za štetu učinjenu njegovoj reputaciji, za pretrpljene boli i poniženje.

Gornja granica za odštetu je između 380.000 i 425.000 dolara, ali Johnny može dobiti i veći iznos ako sudac procijeni da mu je nanesena dodatna šteta, a ono što slavni glumac također želi je konačna zabrana za Sun i njegovog izdavača koji je zadržao sporni članak na svojoj web-stranici.

Izdvojeno

12. kolovoz 2020 03:00