StoryEditorOCM
Zadar plusRADIŠNA ZADRANKA

Nema korona-krize: Doris Pinčić u prošloj godini zaradila 1,1 milijuna kuna: "Radije bih padala s nogu nego da dan potratim na ljenčarenje..."

Piše Piše Vinko Paić
2. kolovoza 2021. - 19:02

Nakon raspada braka s glazbenikom Borisom Rogoznicom TV voditeljica Doris Pinčić ostala je direktorica njihove nekad zajedničke tvrtke DPR d.o.o. 

Tvrtka je osnovana 2015. godine i prijavljena je u Velikoj Mlaki gdje su bivši supružnici kupili kuću. Primarna djelatnost je proizvodnja filmova, videofilmova i televizijskog programa i u privatnom je vlasništvu.

Prema najnovijim podacima Poslovne Hrvatske tvrtka DPR je u 2020. ostvarila ukupni godišnji prihod u iznosu od 1.196.089,00 kuna što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od -9.499,00 kn u odnosu na 2019. godinu kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 1.205.588,00 kn (2018. ukupni godišnji prihodi iznosili su 713.000 kuna).

Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s dobiti te je u 2020. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od 110.032,00 kuna (u 2019. neto dobit bila je 361.974,00 kuna). Nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 2 zaposlenika.

image
Doris je u srpnju zajedno s Duškom Ćurlićem i Jelenom Glišić vodila Splitski festival.
Tom Dubravec/Cropix

- Smiješno mi je kad me pitaju otkud mi energija. Radije bih bila umorna i padala s nogu nego da potratim dan na ljenčarenje. Znala sam izgorjeti od posla, padala i u nesvijest, ali radije bih da sam izgorjela, nego bila trutina kad pogledam u prošlost. Da skratim, hoću živjeti život, rekla je Doris u siječnju za Jutarnji list.

Osim honorarnog posla na HRT-u gdje je angažirana u emisiji "Dobro, jutro Hrvatska" i plaćena po emisiji (a vodi i druge projekte poput Dore i Splitskog festivala) voditeljica snima radijske i TV reklame za trgovačke lance, često posuđuje glas u animiranim filmovima, ima kulinarski blog "Kuhinja babe Eve", redovito na Instagramu gdje je prati 252 tisuće ljudi reklamira razne proizvode, a također je i idejna autorica videomaterijala za kampanju Hrvatske Turističke zajednice "Doživi domaće: Istraži ruralnu Hrvatsku". Za tu su kampanju iz HTZ izdvojili 275 tisuća kuna.

- S obzirom na ciljeve kampanje, a koji uključuju promociju raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu, smatramo da prepoznatljivost na nacionalnoj razini, pozitivan imidž, dosadašnji rad i realizirani projekti gospođe Doris Pinčić najbolje odgovaraju ovoj kampanji, što potvrđuju i prve povratne reakcije, koje su iznimno pozitivne, poručili su iz HTZ-a.

22. lipanj 2024 04:56