StoryEditorOCM
Zadar plusZA VEĆI USPJEH

Turistička zajednica izdala tri nova prospekta o Zadru koji pokrivaju baštinu, gastronomiju, otoke i parkove prirode. Evo kako izgledaju...

Piše M.G. Magaš
27. siječnja 2021. - 19:52

Nakon gotovo više od desetljeća, Turistička zajednica grada Zadra, u jeku korona krize, osmislila je novi brand identitet, redizajnirala i analitički poboljšala web stranicu koja je sad na pet jezika, ažurirane su i mobilne aplikacije Zadar Travel i Secret Zadar, plan grada je dobio novo ruho, a po prvi put je formirana i posebna mrežna stranica na hrvatskom jeziku za poslovne subjekte i iznajmljivače.

Također, napravljene su i nove brošure, jedna, image-brošura, koja će predstavljati Zadar na raznim turističkim sajmovima i koja će biti poslana ambasadama, te tri podbrošure koje će služiti za masovno dijeljene te će se moći naći u raznim turističkim zajednicama diljem županije, agencijama, apartmanima, hotelima, cruising Luci Gaženica...

U glavnoj je brošuri sadržano, među ostalim, dosta manifestacija poput Tuna Sushi & Wine festivala, Meat Me festivala, jedriličarska regata Koka, Millennium Jumpa i utrke Wings for Life... Tu su i zanimljive aktivnosti poput Adventa te Noć punog Miseca. Najvažnija je bila nit vodilja da Zadar kao grad ima određenu težinu i važnost u povijesnom, kulturološkom i turističkom smislu.

- Zbog toga ništa nismo prepuštali slučaju i svaki je dio brošure pomno osmišljen i dizajniran. Ona se neće dijeliti turistima. Zbog toga smo uzeli talentiranu ekipu iz Lloyds Design Studija, iz Labina, dok je a offline izdanja, oglase i tiskane brošure preuzeo je Hoba Design Studio iz Zadra Mladena Košte – rekao nam je Ante Galić iz TZ Grada Zadra.

Tri podbrošure posebna su priča.

- Svaka od njih namijenjena je drugačijoj ciljanoj skupini i opisuje različite turističke proizvode karakteristične za naš grad i okolicu – objasnio je Galić, dodavši kako brošure obuhvaćaju jedan od tri prepoznatljiva i karakteristična turistička proizvoda Zadra: kulturu i naslijeđe, gastronomiju te prirodno okruženje.

- S obzirom da cjelokupnu situaciju u svijetu i na financije koje su nam itekako skresane u odnosnu na 2019. godinu., napravili smo najbolje što smo mogli te smo nažalost podbrošuru koja je odnosni na kulturu morali dosta kratiti. Taj je proces bio bolan, jer znamo koliko je bogato povijesno-kulturno naslijeđe grada, no, vjerujem da će ljudi shvatiti s čim smo se borili. U svakom slučaju, stavili smo 14 najbitnijih stvari koje su opisane jednostavnim terminima, kratko i jasno, kako danas i funkcionira komunikacija – naglasio je Galić te dodao kako su na jednak način napisane i druge dvije brošure.

image
 Zlato i srebro Zadra
 
Luka Gerlanc/Cropix

- Jedna se odnosi na zadarsko okruženje, odnosno otoke i mjesta koja administrativno spadaju pod Grad Zadar. Nekoliko rečenica i slika posvećeno je svim našim lijepim otocima i njihovim posebnostima, a dok je ostatak brošure pokrio Petrčane te Kožino. Također, s obzirom na njihovu važnost, uvrstili smo i Nacionalne parkove i Parkove prirode – istaknuo je Galić.

Posljednja, ali ne i manje važna podbrošura o gastronomiji, okupila je na jednom mjestu sve važne tradicionalne recepte ovoga kraja.

- Mislim da je ovo prvi put da se brendira gastronomija grada Zadra. Željeli smo s ovim naše buduće goste naučiti koliko su važne sezonske namirnice, kad i kako naručiti koje jelo. Priča s hranom se spontano proširila pa smo velik dio odlučili staviti na naš blog, na službenoj web stranici. Ideja nam je, jednom u budućnosti, objaviti i knjigu, ne klasičnu kuharicu već nekakvo gastro-djelo s turističkom pričom – objasnio je Galić otkrivši nam da je čak planiran i dokumentarac o zadarskoj spizi.

image
Nova gastro podbrošura
Zadarski.hr
Ali... ni to nije sve!

Uz veliku pomoć od strane Centra za odgoj i obrazovanje iz Zagreba i nekoliko udruga osoba s invaliditetom iz Zadra, TZ je u suradnji s Upravnim odjelom za EU fondove Grada Zadra pristupila EU projektu pod nazivom Tourism4All.

- Cilj tog projekta jest razvoj i promocija prekogranične mreže turističkih destinacija pristupačnog turizma. U sklopu ove suradnje je osnovna promotivna mrežna stranica prilagođena za osobe s invaliditetom, a za tiskan je i poseban “Priručnik za rad s gostima s invaliditetom”, koji je tijekom božićno-novogodišnjih praznika prošle godine poštom dostavljen na adrese svih registriranih privatnih iznajmljivača u Zadru – rekao je Ante Galić.

image
jedna posebna brošura je namijenjena osobama s invaliditetom
Tz Zd
25. travanj 2024 03:42