StoryEditor
Zadar plusVODITELJ POZNATOG ZADARSKOG KAFIĆA JURE KARAMARKO OSMISLIO APLIKACIJU KOJA NAGRAĐUJE REDOVITE GOSTE

Za svako piće dobijete bodove koje mijenjate za nagrade: u 10 dana dobili smo skoro 800 korisnika!

Piše Ana Franić
12. listopada 2018. - 22:40
arkada4-111018

Popiješ kavu, dobiješ besplatnu vožnju taksijem. Kako? Ako ste korisnik aplikacije za redovite goste u zadarskom caffe baru Arkada koji je prije desetak dana uveo novu uslugu za svoje redovite posjetelje. U jednom od najstarijih gradskih kafića osmislili su mobilnu aplikaciju "Arkada Bar" pomoću koje nagrađuju lojalnost svojih posjetitelja.

- Prije sedam mjeseci našao sam se s Pankracijem Baraćom, dugogodišnjim prijateljem koji se bavi programiranjem. Iznio sam mu svoju ideju, a on je prihvatio da mi pomogne s njenom realizacijom. Konačan proizvod me oduševio, to je ono što sam i zamislio, govori 32-godišnji Jure Karamarko, voditelj caffe bara Arkada.

Aplikacija je vrlo jednostavna i za sada postoji verzija samo za Android mobitele. Gost mobitelom skine aplikaciju i kada dobije račun za uslugu s njega skenira QR kod koji sadrži tri podatka: ime konobara, broj računa i ukupan iznos. Aplikacija automatski pretvara iznos računa u bodove koje gosti kasnije mogu mijenjati za nagrade, a jedna kuna donosi jedan bod.

- Nakon skeniranja računa gostima se na aplikaciji pruži mogućnost da ocijene konobara koji ih je poslužio ocjenom od jedan do pet. Na taj način smo povećali motivaciju naših radnika jer se trude dobiti što bolje ocjene kako bi osvojili prvo mjesto, za koje ih nagrađuje vlasnik, objašnjava Jure ističući kako su reakcije gostiju izvrsne, što najbolje pokazuju i brojke.

U tjedan dana otkako je aplikacija zaživjela skinulo ju je preko 780 korisnika, a kroz sustav je skenirano 55,5 tisuću kuna, odnosno bodova.

- Ostvarili smo naš zadani cilj jer uz pomoć aplikacije nagrađujemo naše goste ali imamo i vlastiti kanal za direktnu komunikaciju s njima, bez posrednika poput društvenih mreža. Primjerice, kada želimo nešto s njima iskomunicirati, napišemo kratku obavijest koju svaki korisnik naše aplikacije dobije kao poruku. Tako iz prve ruke saznaje za naša događanja ili posebne akcije. Na taj način stvaramo svoju "društvenu mrežu", kaže Jure dodajući kako su se zahvaljujući aplikaciji kratkom roku pozicionirali kao lokal koji ne prati već diktira trendove.

Na aplikaciji u rubrici "Potroši bodove" gost odabire na što želi potrošiti svoje bodove. Primjerice, može birati između besplatne vožnje taksijem, boce vina ili žestokog pića, kave i soka, pive i mnogih drugih.

- Sukus cijele priče je da nagrađujemo naše goste. Aplikacija nudi mogućnost postavljanja akcija. Tako, primjerice, goste koji nas posjete do 9 sati nagrađujemo s 50 posto više bodova. Odnosno, ako račun iznosi deset kuna dobit će 15 bodova. Aplikacija bilježi i broj posjeta svakog gosta u jednom tjednu i ako nas je netko posjetio tri ili više puta zbog toga će također dobiti dodatne bodove, govori Jure napominjujući kako će prva dva mjeseca aplikaciju moći korstiti isključivo gosti Arkade, a nakon toga će je ponuditi na hrvatskom tržištu drugim ugostiteljima uz licencu.

Izdvojeno

06. ožujak 2021 20:53