MIHAELA KADIJA, DIREKTORICA TURISTIČKE ZAJEDNICE ZADARSKE ŽUPANIJE: Priznanje Lonely Planet i novi brend-identitet najveći su dosezi u 2018. godini!

MIHAELA KADIJA, DIREKTORICA TURISTIČKE ZAJEDNICE ZADARSKE ŽUPANIJE:

Za Turističku zajednicu Zadarske županije, 2018. bila je vrlo uzbudljiva godina. U zadarsku je turističku regiju stiglo laskavo priznanje Lonely Planet-a, najveće globalne platforme za preporuke putovanja, koji je Zadar uvrstio na listu TOP 10 gradova za posjetiti u 2019. godini. S druge strane, TZ Zadarske županije nedavno je počela s primjenom novog brend-identiteta i komunikacijskog koncepta SayYES! koji poziva na aktivni doživljaj destinacija, a u skladu je s aktualnim trendovima.

Nakon što je priznanje Zadar Best destination 2016. počelo polako tonuti u zaborav, jedan od najpopularnijih svjetskih turističkih vodiča Lonely Planet objavio je prestižni vodič „Best in Travel 2019“, koji sadrži preporuke o destinacijama koje valja posjetiti u 2019. godini. U odabranom i elitnom društvu našao se i Zadar, koji je zaradio prestižnu preporuku u kategoriji gradova. Riječ je o najvećoj svjetskoj godišnjoj kampanji Lonely Planeta u sklopu koje se, osim gradova, preporučuju zemlje i regije, ali i putovanja s najboljom vrijednošću za novac.

- Prošlogodišnja kampanja Lonely Planeta ostvarila je doseg od tri milijarde ljudi, a objavljeni promotivni video uradci pregledani su deset milijuna puta, dok su društvene mreže zabilježile više od milijun interakcija. Navedeni rezultati sugeriraju kako će ovo imenovanje našu regiju, sam Zadar, ali i Hrvatsku dodatno približiti svjetskim ljubiteljima putovanja - naglašava Kadija.

Proces odabira najboljih destinacija i putovanja uključuje tim stručnjaka i članova Lonely Planet zajednice, koji kroz niz strogih kriterija odabiru najbolje od najboljih u različitim kategorijama. Zadar je odabran kao jedan od deset najpoželjnijih gradova u 2019. godini, a navedenu listu činili su još i Kopenhagen, Shēnzhèn, Novi Sad i drugi gradovi svijeta.

Iz Lonely Planeta u opisu Zadra naglašavaju da je riječ o destinaciji koja se u potpunosti izdigla iz pepela ratne prošlosti i koja danas uživa status živahne kozmopolitske destinacije u kojoj posjetitelji mogu otkriti odlične barove i opuštajuće kafiće, antičke ruševine, inovativne muzeje i autohtone rustikalne restorane. Od nezaboravnih iskustava koje Zadar nudi, stručnjaci Lonely Planeta izdvajaju šetnju po zadarskoj rivi uz umirujući zvuk morskih orgulja te prijevoz preko gradske luke višestoljetnom tradicijom zadarskih barkajola.

U priznanjem ovjenčanoj godini, u Kneževoj palači u Zadru Turistička zajednica Zadarske županije predstavila je javnosti i novi brend-identitet turizma Zadarske županije.

- Nedavno istraživanje iz SAD-a potvrdilo je kako je „spremnost na nove izazove, na sve“ jedan od glavnih motiva današnjih putnika. Novi promotivni video i foto materijal upravo prikazuje doživljaje, osjećaje - ljude koji uživaju na destinaciji kušajući razne arome, upijajući atrakcije, prakticiraju svoje aktivnosti na savršenoj prirodnoj kulisi koje im zadarska regija nudi na dlanu. Mnogi turistički djelatnici to i rade putem društvenih mreža koristeći hashtag #SayYESToEverything dokazujući kako je slogan široko primjenjiv na razne aspekte života i rada, a posebno na sve destinacije i proizvode unutar županije – ističe Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.

- Zadar region. Say YES! to everything. Regija Zadar. Reci DA! Svemu. Riječ DA najkraći je simbol koji označava pozitivno značenje (na svim jezicima je vrlo kratka i ona koja se među prvima nauči). Kad iza nje stoji uskličnik, ona predstavlja uzvik oduševljenja, pristanak na dobru ponudu, poziv na akciju – objašnjava Kadija novi brend-identitet turizma Zadarske županije.

U vizualnom identitetu grafički je snažno istaknuta riječ DA! sadržanu u riječi ZaDAr. Uz set osnovnih pravila kreiran je vrlo otvoreni sistem u kojemu logotip može sadržavati mnoge izvedenice - jezične (prijevodi slogana na druge jezike), kolorativne (mnoštvo boja), dinamičke (odnosi pozitiva i negativa slova) te pozicijske (smještaj na samoj stranici, zakretanje logotipa radi dodatne dinamike).

Ta prilagodljivost rješenja koje se može primjenjivati na brojne turističke proizvode Zadarske županije, vrlo je važna jer pokazuje da ga i lokalne turističke zajednice odlično mogu primjenjivati za svoje potrebe. Produkt je moderan i atraktivan materijal koji nas stavlja uz bok velikim destinacijama i uzdiže iznad konkurencije. Turistička zajednica Zadarske županije očekuje u sljedećem marketinškom razdoblju suradnju i primjenu diljem turističkog sektora. Svi zajedno trebamo se kao destinacija nametnuti kao turističko odredište koje nudi brojne aktivnosti, te poraditi ozbiljno na dostupnosti informacija upravo o toj, postojećoj ponudi – zaključuje direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija.
 

Naslovnica Promo

Najčitanije